Geplaatst: 3 januari 201213 jaren comment_1913355 Hallo iedereen, Ik heb hier 2 pc's staan die biede zijn aangesloten op internet via LAN kabel ( splitter) Nou had ik ergens op YouTube gezien dat iemand 2 pc's als 1 pc gebruikte (als extended beeldscherm) Nou zou ik dat ook willen alleen ik weet niet hoe. Ik snap als dit niet erg duidelijk overkomt dus ik zal proberen de video te vinden Groeten cessna EDIT : kan video nog steeds niet vinden dus heb ik maar iets in paint gemaakt : In de video kon de man de video van beeldscherm naar beeldscherm schuiven ( zoals dubbel scherm) Bewerkt: 3 januari 201213 jaren door cessna
Geplaatst: 3 januari 201213 jaren comment_1913369 Ik denk dat je dit bedoelt: Klikje zo gevonden alleen de demo (gratis versie) gaat maar tot 800x600 geloof ik, dus je zult hem moeten kopen... of een andere manier gebruiken :3 zie net ook deze Hoop dat 't wat is! Bewerkt: 3 januari 201213 jaren door DennOOOtje
Geplaatst: 3 januari 201213 jaren Auteur comment_1913372 Ga ik nu proberen , bedankt alvast ! Ik denk dat je dit bedoelt: Klikje zo gevonden alleen de demo (gratis versie) gaat maar tot 800x600 geloof ik, dus je zult hem moeten kopen... of een andere manier gebruiken :3 zie net ook deze Hoop dat 't wat is! Het werk , heel erg bedankt !! >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de "bewerken" knop.<<<
Hallo iedereen,
Ik heb hier 2 pc's staan die biede zijn aangesloten op internet via LAN kabel ( splitter)
Nou had ik ergens op YouTube gezien dat iemand
2 pc's als 1 pc gebruikte (als extended beeldscherm)
Nou zou ik dat ook willen alleen ik weet niet hoe.
Ik snap als dit niet erg duidelijk overkomt dus ik zal proberen de video te vinden
Groeten cessna
EDIT : kan video nog steeds niet vinden dus heb ik maar iets in paint gemaakt :
In de video kon de man de video van beeldscherm naar beeldscherm schuiven ( zoals dubbel scherm)
Bewerkt: door cessna