Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enorme lagg

Hallo beste forumleden,

Onlangs begon ik toch maar weer GTA IV te spelen met een nieuwe videokaart. etc...

Tot mijn verbazing lagg ik niet normaal veel en ook laden niet alle textures.

Elke keer moet de hele omgeving opnieuw laden met textures als het heel even uit beeld is geweest.

Ik haal max. 15 Frames per seconden denk ik.

PC Specs:

AMD Athlon X4 620 Processor 2.60 GHZ (( Quad ))

3 GB RAM

Nvidia Geforce 460 GT

32 Bits

Op Low haal ik dus 15 frames per seconden ( ALLES op low, alles OFF, laatste Patch! )

Alvast bedankt.

Featured Replies

Heb je de nieuwste driver updates van je processor, videokaart en de patch van gta IV?puh2.gif

Op Low haal ik dus 15 frames per seconden ( ALLES op low, alles OFF, laatste Patch! )

Alvast bedankt.

Heb je de nieuwste driver updates van je processor, videokaart en de patch van gta IV?puh2.gif

hij heeft de laatse patch al

• Author

Jep, laatste patch van me Videokaart, GTA IV. (( Niet me processor ))

Zoek die van de processor eens... ;)

Edited by woody268

• Author

Kan geen drivers vinden voor mijn processor. Ik denk ook niet dat het daar aan ligt.

- Nieuwe videokaart drivers installeren

- Processor (en moederbord wil ook nog wel eens helpen) drivers installeren (zie de site van AMD of Intel)

- Laatste patch voor de game (1.0.7.0)

Dit allemaal gedaan?

- Processor (en moederbord wil ook nog wel eens helpen) drivers installeren (zie de site van AMD of Intel)

Dit allemaal gedaan?

Het topic doorlezen kan wel eens helpen. Dan wist je dat hij de nieuwste drivers van zijn videokaart al geïnstalleerd heeft en hij de laatste patch van GTA IV al had. De drivers van zijn processor kan hij niet vinden. Een mooie post zou dan zijn dat je een downloadlink geeft naar de drivers van zijn processor i.p.v. te herhalen wat er in dit topic al gevraagd geweest is.

heb je misschien veel achtergrond processen aanstaan? (onnodige onzin als Xfire etc.)

Dit allemaal gedaan?

Het topic doorlezen kan wel eens helpen. Dan wist je dat hij de nieuwste drivers van zijn videokaart al geïnstalleerd heeft en hij de laatste patch van GTA IV al had. De drivers van zijn processor kan hij niet vinden. Een mooie post zou dan zijn dat je een downloadlink geeft naar de drivers van zijn processor i.p.v. te herhalen wat er in dit topic al gevraagd geweest is.

Misschien wel handig als hij alles even bij elkaar heeft staan ofzo? Er staat toch ook: zie de site van AMD of Intel??

Ook staat er de tip voor drivers van het moederbord dus snap niet echt je punt?

UPDATE: Heb even gekeken bij AMD bij de Phenom serie, hierbij zijn geen drivers te vinden, enkel een softwarepakket (geen drivers.)

Soms loopt nieuwe hardware niet zo lekker op je oudere/huidige Windows. Windows herinstalleren verhelpt meestal de meeste problemen met nieuwe hardware.

Edited by flashingst