Jump to content

100% safe house San Andreas


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik ben hier nieuw en heb al een tijdje een vraag ivm San Andreas. Ik zou namelijk heel graag in elk safe house kunnen geraken, maar die kan je niet kopen. Ik heb alle cheats die er zijn, dus geld of wapens geen probleem.

Elke keer ik op google zoek naar alle safe houses, krijg ik dat ik moet de missies afspelen :(

Ik wil gewoon rijden en me amuzeren met autos, rijden, en gewoon zonder de missies te volgen. Helaas als ik op een ander eiland ben, moet ik helemaal terug naar Los Santos om op te slaan.

Heeft er iemand een idee of verkoopt iemand een memory card met dit erop?

PS2 en niet platinum. Dank alvast :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan gewoon op deze manier, maar je zult een USB-Stick en het cheatprogramma Action Replay Max (Kost €30,-) nodig moeten hebben. Credits naar ASPHALT voor de tutorial.

Hallo dank voor de reactie. Maar ik denk dat die cheat enkel is voor Platinum versie? En welke usb stick heb ik nodig, kan het met ene gewone usb stick of is dat ook speciaal om PS2? Ik ken er erg weinig van. Die Action Replay Max zal ik eens kijken waar ik dat kan kopen via google.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is ook voor de niet-Platinum versie. Je kan ook gewoon een normale USB-Stick gebruiken zoals in de tutorial wordt vermeld. Ik had in m'n vorige post al een link gezet naar Bol.com waar je hem zou kunnen aanschaffen. :)

ja heb bij bol.com al gana kijken, valt nog mee de prijs. Nu nog zien waar ik die savegame kan downloaden. Ben zowat alle forumtopix (of hoe noemt dat) aan het afgaan :puh: heb nog nooit op een forum gezeten en wete niet goed hoe alles werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan in onze downloaddatabase, waar er voor de PAL-versie een 100% savegame geüpload is. Deze savegame is >>hier<< te downloaden. Indien je niet verder kan komen bij een missie kan je altijd nog een aanvraag doen om door iemand de missie te laten spelen. Dit topic is >>hier<< te vinden.

Ik denk toch dat het beter is als ik iemand weet die zijn PS2 memory card verkoopt met de 100% full game op van San Andreas, en misschien alle GT's van PS2 :) Ik betal dan gewoon wat ze vragen + portkosten. Want die

Action Replay Max vindt ik niet snel in Belgische winkels, en pc banking heb ik niet, en ook nog staan er op zo een ARM wellicht cheats van spelletje sdie ik toch niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...