Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Purple Haze

Joepie, een nieuw design! Ik upload hem zometeen in mijn PSD topic. Ik heb deze keer in elke layer van mijn PSD gezet wat ik ongeveer heb gedaan, zodat de PSD als een soort mini tutorial gebruikt kan worden! Veel succes er mee.

purplehaze.png

Zonder tekst

purplehaze2.png

Edited by Gta Ripper

Featured Replies

Absurde stijl Joey!

De sig is opzich erg netjes, het is gewoon ruimtelijk erg mooi, alhoewel ik de plaatsing van je stock niet begrijp. De effecten zijn goed, vooral die roze lichtstraal is leuk gedaan. Enig minpuntje is je tekst, doe dat eens anders, of laat het weg. Zou het veel mooier maken.

Maar goed Joey, KUT(GW) :puh:!

• Author

Absurde stijl Joey!

De sig is opzich erg netjes, het is gewoon ruimtelijk erg mooi, alhoewel ik de plaatsing van je stock niet begrijp. De effecten zijn goed, vooral die roze lichtstraal is leuk gedaan. Enig minpuntje is je tekst, doe dat eens anders, of laat het weg. Zou het veel mooier maken.

Ik heb onder dat jij aan het posten was een versie zonder tekst er bij gedaan. Ik heb trouwens met de plaatsing de regel van derden gebruikt waardoor het design iets professioneler oogt.

Absurde stijl Joey!

Ik heb onder dat jij aan het posten was een versie zonder tekst er bij gedaan. Ik heb trouwens met de plaatsing de regel van derden gebruikt waardoor het design iets professioneler oogt.

Zonder tekst oogt toch mooier imo :Y

• Author

Zonder tekst oogt toch mooier imo :Y

Ik had het met de plaatsing over de plaatsing van de stock, niet de tekst! bloos.gif