Geplaatst: 8 januari 201213 jaren comment_1915287 Inmiddels voorelkaar om objecten te importeren uit een oud project (highway mod) dit is werkend getest op de Android versie. Lijkt me dus goed mogelijk om eigen objecten ingame te plaatsen. Nu had ik een idee om vice city naar de gta 3 engine te slepen. Who's in the game? In het fora "Modding HULP" zal ik een topic plaatsen met het idee en de vraag aan leden. Ben benieuwd!
Geplaatst: 8 januari 201213 jaren comment_1915336 Waarom zou je? De engine is hetzelfde. Vice City heeft alleen maar verbeteringen. Edit: Oh, op een iMobile ofzo. Bewerkt: 8 januari 201213 jaren door Fezz
Geplaatst: 8 januari 201213 jaren Auteur comment_1915362 Waarom zou je? De engine is hetzelfde. Vice City heeft alleen maar verbeteringen. Edit: Oh, op een iMobile ofzo. Goedeavond. Dit topic had niet verplaatst hoeven te worden. Graag dit fora sluiten. De modificatie is nog niet gestart. Interessen? graag naar het onderstaande fora. http://www.gtaforum.nl/topic/122847-android-gta-vc-to-gta-3-inschijven/
Geplaatst: 8 januari 201213 jaren comment_1915396 Nouja, het forum ga ik niet sluiten, maar dit topic wel .
Inmiddels voorelkaar om objecten te importeren uit een oud project (highway mod) dit is werkend getest op de Android versie.
Lijkt me dus goed mogelijk om eigen objecten ingame te plaatsen. Nu had ik een idee om vice city naar de gta 3 engine te slepen.
Who's in the game? In het fora "Modding HULP" zal ik een topic plaatsen met het idee en de vraag aan leden.
Ben benieuwd!