Ik ben al een paar dagen aan het experimenteren met de GTA3 versie voor android. Blijkt bijna de zelfde opbouw te hebben al GTA 3 voor PC.
Nu had ik het idee om gta vice city te converteren naar GTA 3 (android). Helaas heb ik niet alle tijd om dit in mijn eentje te doen.
Daarom ben ik opzoek naar leden die mij kunnen helpen. Daarom hieronder een lijstje welke functies open liggen om dit project te ontwikkelen. (binnen 2 weken zal het project gestart worden indien de leden compleet zijn)
Stage 1 (Cleaning en converting)
Mission Scripting. ( Cleanen van MAIN_D.SCM & MAIN.SCM )
Mapping ( Cleanen van GTA3 IPL, IDE en Col files.)
Converter ( Converteren van GTA Vice city objecten naar GTA3)
Stage 2 (Mapping en testing)
Mapping ( Converteren van object locaties)
Tester ( Testen van objecten ingame )
Stage 3 ( Beta en oplevering
Wat heb ik nodig om mee te doen?
-Android telefoon met 1Ghz processor ( HTC Desire of hoger ) (Rooted aanbevolen)
-Ervaring met modden van GTA versies.
-Één van de bovenstaande taken vervullen.
Lijkt je het leuk om mee te doen? Laat wat van je horen!
Binnen twee weken zal ik laten weten of het project van start kan gaan.
Ook forumleden die niet willen helpen maar wel interessen hebben in de mod hoor ik graag wat van.
Hallo allemaal,
Ik ben al een paar dagen aan het experimenteren met de GTA3 versie voor android. Blijkt bijna de zelfde opbouw te hebben al GTA 3 voor PC.
Nu had ik het idee om gta vice city te converteren naar GTA 3 (android). Helaas heb ik niet alle tijd om dit in mijn eentje te doen.
Daarom ben ik opzoek naar leden die mij kunnen helpen. Daarom hieronder een lijstje welke functies open liggen om dit project te ontwikkelen. (binnen 2 weken zal het project gestart worden indien de leden compleet zijn)
Stage 1 (Cleaning en converting)
Mission Scripting. ( Cleanen van MAIN_D.SCM & MAIN.SCM )
Mapping ( Cleanen van GTA3 IPL, IDE en Col files.)
Converter ( Converteren van GTA Vice city objecten naar GTA3)
Stage 2 (Mapping en testing)
Mapping ( Converteren van object locaties)
Tester ( Testen van objecten ingame )
Stage 3 ( Beta en oplevering
Wat heb ik nodig om mee te doen?
-Android telefoon met 1Ghz processor ( HTC Desire of hoger ) (Rooted aanbevolen)
-Ervaring met modden van GTA versies.
-Één van de bovenstaande taken vervullen.
Lijkt je het leuk om mee te doen? Laat wat van je horen!
Binnen twee weken zal ik laten weten of het project van start kan gaan.
Ook forumleden die niet willen helpen maar wel interessen hebben in de mod hoor ik graag wat van.
(* Minimale leden: 3 )
Bedankt voor jullie aandacht!