Jump to content
  • Reacties 55
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1919863

Ik dacht dat R* al bevestigd had dat er geen kinderen in GTA gingen komen. Of dat heb ik hier toch ooit ergens zien staan en het lijkt me wel logisch. Zo'n meerwaarde aan het spel zou het niet geven.

Trouwens, gisteren las ik de tekst van de trailer eens en dacht ik dat hij misschien helemaal geen kinderen heeft. Het is niet omdat hij erover spreekt, dat hij er ook heeft. In het begin zit hij te praten over zijn poging om een nieuw leven te starten en misschien waren zijn kinderen gewoon een goed voornemen. Het zou bovendien ook raar zijn dat, wanneer Rockstar heeft gezegd dat er geen kinderen in voorkomen, ze er toch kinderen insteken, zelfs al gewoon in cutscenes of dergelijke.

Geplaatst:
comment_1919872

Het zou sowieso afbreuk doen aan het realisme als er in GTA kinderen over straat lopen die puur onschadelijk zijn, en gewoon door rondvliegende kogels en racende auto's heen lopen zonder iets te merken.

Kinderen die wel schade kunnen oplopen zou het spel al helemaal bederven. De magie van GTA-spellen is juist dat je daar ongestraft die dingen kunt doen als de hele bevolking neermaaien en wegbeuken, zonder schuldgevoelens te krijgen. Maar bij kinderen blijf je wel met een schuldgevoel zitten.

Geplaatst:
comment_1919966

Het zou sowieso afbreuk doen aan het realisme als er in GTA kinderen over straat lopen die puur onschadelijk zijn, en gewoon door rondvliegende kogels en racende auto's heen lopen zonder iets te merken.

Kinderen die wel schade kunnen oplopen zou het spel al helemaal bederven. De magie van GTA-spellen is juist dat je daar ongestraft die dingen kunt doen als de hele bevolking neermaaien en wegbeuken, zonder schuldgevoelens te krijgen. Maar bij kinderen blijf je wel met een schuldgevoel zitten.

Dat vind ik dubbel, mensen, onschuldige video mensen, kun jij neermaaien zonder schuld gevoel maar wanneer je kinderen, niet bestaande totaal neppe game kinderen KUNT doodschieten is het opeens erg? :7

Geplaatst:
comment_1920008

Het zou sowieso afbreuk doen aan het realisme als er in GTA kinderen over straat lopen die puur onschadelijk zijn, en gewoon door rondvliegende kogels en racende auto's heen lopen zonder iets te merken.

Kinderen die wel schade kunnen oplopen zou het spel al helemaal bederven. De magie van GTA-spellen is juist dat je daar ongestraft die dingen kunt doen als de hele bevolking neermaaien en wegbeuken, zonder schuldgevoelens te krijgen. Maar bij kinderen blijf je wel met een schuldgevoel zitten.

Dat vind ik dubbel, mensen, onschuldige video mensen, kun jij neermaaien zonder schuld gevoel maar wanneer je kinderen, niet bestaande totaal neppe game kinderen KUNT doodschieten is het opeens erg? :7

Nou ik leg het niet goed uit - maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Die dingen die je in GTA doet zijn ook heel erg, "But Even Evil Has Standards."

Geplaatst:
comment_1920018

Nou ik leg het niet goed uit - maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Die dingen die je in GTA doet zijn ook heel erg, "But Even Evil Has Standards."

Het blijft wel een spel hoor, dus daar heeft de grote van de ped geen betrekking tot de mogelijke veroorzaakte emotie. Kijk, ik snap je punt ergens wel, maar in mijn mening maakt het in een spel echt niet uit of je nu een volwassene of een kind gaat neerschieten hoor. Rockstar zal echter wel nooit kinderen in een GTA steken, puur om extra geklaag te voorkomen.

Zelf zie ik wel iets in PrioX' openingsmissie, al dan een beetje aangepast misschien? Niet te veel in ieder geval ;p

Geplaatst:
comment_1920021

Toch zou ik het leuk vinden dat de mensen in grootte variëren. Dat verhoogt weer het realisme. Bovendien kun je iemand zo klein maken als je wilt en toch nog duidelijk tonen dat die volwassen is.

Dan kan R* ergens een missie maken die je van een dwerg krijgt of zo, kan wel leuk worden

Geplaatst:
comment_1920027

Ik weet niet zeker of er kinderen in voor zullen komen. Maar het zou dan toch ook kunnen dat alleen zijn kinderen alleen in cutscenes voorkomen, en je verder nergens kinderen zult tegen komen?

Geplaatst:
comment_1920221

Ja, maar zoals ik al zei, kun je dan beter van de eerste keer ze eruit laten. Dat is net hetzelfde als die vliegtuigen die in de GTA IV trailers zaten en waar je dan toch niet mee kon vliegen.

Geplaatst:
comment_1920261

Ja, maar zoals ik al zei, kun je dan beter van de eerste keer ze eruit laten. Dat is net hetzelfde als die vliegtuigen die in de GTA IV trailers zaten en waar je dan toch niet mee kon vliegen.

Dat mag je me dan wel eens laten zien.

Geplaatst:
comment_1920265

Vliegtuig in de trailer? Ik weet het nu niet precies zijn, maar ik herinner me dat toen we hier in november de GTA V trailer zaten te ontleden en iemand zei 'Die shamal op het einde betekent weer vliegtuigen!' Dat een heleboel mensen zeiden dat er in de GTA IV trailer ook een vliegtuig voorkwam, maar in de game zelf niet.

Bovendien maakt het helemaal niets uit of er nu een vliegtuig in die trailer zat of niet, het punt dat ik probeer duidelijk te maken is dat enkel kinderen in cutscenes steken, geen meerwaarde aan het spel levert en dus evengoed niet kan worden gedaan.

Geplaatst:
comment_1920293

Barbaar. Hoe kan je het over je hart verkrijgen over GTA te posten met zo'n smiley? :t

Ik mis vliegtuigen niet in GTA IV. Ja natuurlijk, ik vind het ook tof, en ja uiteraard, multiplayer zou er ook wat aan hebben, maar nee. Ik miste vliegtuigen niet in IV, en onderschrijf R*'s keuze om het luchtruim van Liberty City alleen te vullen met helikopters en parachutes. Met een jet zou je op realistische snelheid binnen drie á vier seconden aan de andere kant zijn geweest.

Enfin, aangezien we hier al wel heel erg afdwalen, laten we weer terug ontopic gaan. Het onderwerp is de eerste missie van GTA V. Ik persoonlijk verwacht er een behoorlijk lange film van, gelijk aan de intro en aftiteling van Grand Theft Auto IV, het mag zelfs wel langer. Vooral heel veel zien van de stad, de omgeving, en gelijk een introductie van je eigen personage waardoor je gelijk al kan aanvoelen hoe de kaarten voor hem of haar liggen. De intro samen met de eerste missie in GTA IV zetten samen namelijk op een mooie manier gelijk de toon voor de verhaallijn. Je weet gelijk wie jij bent, wat je doet in de stad, wie je kent (alleen Roman), waar je wat aan hebt (alleen aan jezelf), en wie je als eerste bedonderd heeft. (Roman wederom, dit keer vanwege zijn brieven vol leugens).

Geplaatst:
comment_1920344

Barbaar. Hoe kan je het over je hart verkrijgen over GTA te posten met zo'n smiley? hoow.gif

Ik mis vliegtuigen niet in GTA IV. Ja natuurlijk, ik vind het ook tof, en ja uiteraard, multiplayer zou er ook wat aan hebben, maar nee. Ik miste vliegtuigen niet in IV, en onderschrijf R*'s keuze om het luchtruim van Liberty City alleen te vullen met helikopters en parachutes. Met een jet zou je op realistische snelheid binnen drie á vier seconden aan de andere kant zijn geweest.

Ze hebben geen vliegtuigen in Liberty City van gta IV gedaan omdat dan kneusen 911 na gaan doen, dat denk ik tenminste. En ook jouw reden dat je snel aan de overkant zal zijn geloof ik ook. :) In gta V zal de Shamal en de hydra zo te zien terug keren met misschien de AT-400 en Andromada (Hopelijk wel reallistisch) icon_mrgreen.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.