Jump to content

Bold 9700 batterij leeg na 60%


DENNUSZ

Recommended Posts

m'n BlackBerry Bold 9700 batterij kan nu al helemaal niet lang meer mee, na 60% zegt mn telefoon Batterij leeg, handheld word uitgeschakeld. en dan start ik mn blackberry vervolgens weer op en is de batterij opeens 5% in het rood?

veel andere mensen hebben dit ook, is er misschien een oplossing hiervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Aanbevolen oplossing: Neem een beter toestel (bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S II).

Alternatieve oplossing: De batterij heeft waarschijnlijk zijn beste tijd gehad. Probeer deze te vervangen of val terug op de aanbevolen oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Neem dan een Iphone ;)

Link to comment
Delen op andere websites

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Wat is er *** aan?

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Neem dan een Iphone ;)

Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Wat is er *** aan?

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Neem dan een Iphone ;)

Nee.

Beter dan een Samsung ;)

Link to comment
Delen op andere websites

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Wat is er *** aan?

^ ik zou graag een ander toestel willen maar jammer genoeg zit ik nog aan een abbo vast dat nog 8 maanden duurt.. ;) (sowieso word het geen samsung aangezien ik dat echt *** telefoons vind. ;p)

Neem dan een Iphone ;)

Nee.

iPhone neem ik zowiezo. :) 4S <3

& ik vind Android/Andriod(?) helemaal niet fijn werken, iOS vind ik gewoon veel fijner en overzichtelijker werken,

@Jesperkaj, daar zou het niet aan kunnen liggen omdat zelfs als alles uitstaat dat die dat nog steeds doet..

EDIT: zou dit ook kunnen liggen omdat mn batterijkabeltje nog best losjes in mn poortje zit? dan weet ik teminste wat ik moet doen.

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf een Bold 9780, en ik ben blij dat mijn abbo morgen is afgelopen. Een Blackberry is echt de slechtste telefoon die ik heb gehad. Het enige positieve is Blackberry Messenger... Overigens was mijn BBM verdwenen na een update... Sinds 3 maanden geleden heb ik dus niks aan mijn Blackberry. Wat ik wel moet zeggen is dat de batterij duur van mijn Blackberry super is. Na 2 dagen constant muziek luisteren (zelfs tijdens het slapen) is de batterij op 50%.

Ik adviseer om het standaard thema te nemen, en onnodige applicaties te sluiten na gebruik. Ik heb niks openstaan, op Whatsapp na.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf een Bold 9780, en ik ben blij dat mijn abbo morgen is afgelopen. Een Blackberry is echt de slechtste telefoon die ik heb gehad. Het enige positieve is Blackberry Messenger... Overigens was mijn BBM verdwenen na een update... Sinds 3 maanden geleden heb ik dus niks aan mijn Blackberry. Wat ik wel moet zeggen is dat de batterij duur van mijn Blackberry super is. Na 2 dagen constant muziek luisteren (zelfs tijdens het slapen) is de batterij op 50%.

Ik adviseer om het standaard thema te nemen, en onnodige applicaties te sluiten na gebruik. Ik heb niks openstaan, op Whatsapp na.

Ik heb dus nouja het zelfde thema maar dan alleen andere icoontjes verder niks.. maar ik denk dat m'n accu gewoon helemaal kapot is ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Beter dan een Samsung ;)

Haha, nee.

Beargumentatie, trouwens?

@TS: Volgens mij moet het mogelijk zijn om met een abonnement je toestel te verkopen en er dan (op eigen kosten, dan wel) een nieuwe te kopen. Dat heeft althans een kennis gedaan. Wat bedoel je met een batterijkabeltje?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het beste een nieuwe batterij kopen. Wachten totdat je abonnement is afgelopen daarna een nieuwe mobiel kopen..

Off-Topic

Geen Iphone want Iphone Suck's. Je moet naar de Apple Store als de batterij kapot is .... je kan de batterij erniet uithalen. Je moet een Micro SIM-Kaart aanvragen of je eigen te durven verknippen.

Zie verschillen: (de grote is de Samsung S2 en de kleinere de Iphone 4S.)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wAjzHAbBBAc#!

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...