Ik heb al verschillende topics over dit onderwerp zien staan, maar ik besloot toch maar om mijn probleem te vertellen.
Ik heb sinds een week GTA IV voor de computer gekocht. Alles deed het prima, op high detail. Tot ik een SpeedOmeter wilde installeren, en mijn game niet meer wilde laden.
Dus, GTA opnieuw geinstalleerd, en alles deed het weer. toen ik de handling.txt wilde aanpassen (handmatig) ging mijn spel opnieuw kapot.
En opnieuw een her-installatie gedaan.
Nadat ik dit gedaan had, kon ik wel spelen (wel is waar new-game).
Alleen lagg ik nu heel erg tijdens het autorijden. Iets waar ik nog nooit last van gehad heb.
Weet iemand wat het probleem is?
Nog wat informatie:
Computer is een maandje oud, gekocht voor 700 euro. Heb geen verstand van geheugenkaart/snelheid. Maar er is mij verteld dat er prima op te gamen is. (wat ook het geval was).
Ik speel op Windows 7 64-bit.
Patches installeren werkt niet, aangezien het spel dan helemaalniks meer doet.
Mvg,
Bobby
Edit: Drivers zijn up-to-date. Dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Hallo iedereen!
Ik heb al verschillende topics over dit onderwerp zien staan, maar ik besloot toch maar om mijn probleem te vertellen.
Ik heb sinds een week GTA IV voor de computer gekocht. Alles deed het prima, op high detail. Tot ik een SpeedOmeter wilde installeren, en mijn game niet meer wilde laden.
Dus, GTA opnieuw geinstalleerd, en alles deed het weer. toen ik de handling.txt wilde aanpassen (handmatig) ging mijn spel opnieuw kapot.
En opnieuw een her-installatie gedaan.
Nadat ik dit gedaan had, kon ik wel spelen (wel is waar new-game).
Alleen lagg ik nu heel erg tijdens het autorijden. Iets waar ik nog nooit last van gehad heb.
Weet iemand wat het probleem is?
Nog wat informatie:
Computer is een maandje oud, gekocht voor 700 euro. Heb geen verstand van geheugenkaart/snelheid. Maar er is mij verteld dat er prima op te gamen is. (wat ook het geval was).
Ik speel op Windows 7 64-bit.
Patches installeren werkt niet, aangezien het spel dan helemaalniks meer doet.
Mvg,
Bobby
Edit: Drivers zijn up-to-date. Dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Bewerkt: door 023bobby