Jump to content
Geplaatst:
comment_1917769

Hallo iedereen!

Ik heb al verschillende topics over dit onderwerp zien staan, maar ik besloot toch maar om mijn probleem te vertellen.

Ik heb sinds een week GTA IV voor de computer gekocht. Alles deed het prima, op high detail. Tot ik een SpeedOmeter wilde installeren, en mijn game niet meer wilde laden.

Dus, GTA opnieuw geinstalleerd, en alles deed het weer. toen ik de handling.txt wilde aanpassen (handmatig) ging mijn spel opnieuw kapot.

En opnieuw een her-installatie gedaan.

Nadat ik dit gedaan had, kon ik wel spelen (wel is waar new-game).

Alleen lagg ik nu heel erg tijdens het autorijden. Iets waar ik nog nooit last van gehad heb.

Weet iemand wat het probleem is?

Nog wat informatie:

Computer is een maandje oud, gekocht voor 700 euro. Heb geen verstand van geheugenkaart/snelheid. Maar er is mij verteld dat er prima op te gamen is. (wat ook het geval was).

Ik speel op Windows 7 64-bit.

Patches installeren werkt niet, aangezien het spel dan helemaalniks meer doet.

Mvg,

Bobby

Edit: Drivers zijn up-to-date. Dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Bewerkt: door 023bobby

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1918153

Dit gaat héél vaag klinken (voor sommige): maar waarop speelt de TS GTA IV? Op een USB stick of op een Externe harde schijf?

Ik heb het spel op mijn harde schijf staan. Maar na zoeken op youtube ben ik erachter gekomen wat het mogelijke probleem was. Er waren 2 programma's die Rockstar zelf aanmaakt en/of aanzet. Deze dingen vreet je werkgeheugen aan. Dus dit was dus the issue :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1918256

Over welke programma's heb je het dan? Dat zou in de toekomst anderen nog wel eens kunnen helpen..

Ik weet niet of ik links mag posten hier, maar als ik anderen kan helpen dan is het voor een goede zaak!

Deze video heeft mij geholpen, is wel erg langdradig al zeg ik het zelf.. : http://www.youtube.com/watch?v=boqjdbxfoSs

Bewerkt: door 023bobby

Geplaatst:
comment_1918259

De linken posten is toegestaan, zolang er niets tegen de regels van het forum in de link staat. Dit is niet het geval bij jouw link, dus er is geen probleem. :)

Het is een oplossing waar ik nog nooit van gehoord heb, maar zal hem vanaf nu zeker in het achterhoofd houden! Bedankt voor het delen ervan!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1918263

De linken posten is toegestaan, zolang er niets tegen de regels van het forum in de link staat. Dit is niet het geval bij jouw link, dus er is geen probleem. :)

Het is een oplossing waar ik nog nooit van gehoord heb, maar zal hem vanaf nu zeker in het achterhoofd houden! Bedankt voor het delen ervan!

Graag gedaan Hannes! Jij, en de andere mensen van het forum enorm bedankt voor het helpen!

Tot GTA! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.