Geplaatst: 15 januari 201213 jaren comment_1917817 Hallo Leden, Ik heb een probleempje. Ik wil graag cleo 3 voor san andreas. Maar als ik hem er in zet werkt san andreas niet meer. Ik heb hem al gedowngrade maar hij werkt alsnog niet. Ik heb bijna alle cleo 3 install filmpjes gekeken en nog werkt cleo 3 niet. Zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen. Alvast bedankt.
Geplaatst: 15 januari 201213 jaren comment_1917864 Hallo Leden, Ik heb een probleempje. Ik wil graag cleo 3 voor san andreas. Maar als ik hem er in zet werkt san andreas niet meer. Ik heb hem al gedowngrade maar hij werkt alsnog niet. Ik heb bijna alle cleo 3 install filmpjes gekeken en nog werkt cleo 3 niet. Zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen. Alvast bedankt. Waarschijnlijk heb je je v2.0 gedowngraded?
Geplaatst: 29 januari 201213 jaren comment_1921483 Hmm, ik heb mijn GTA SA V2.0 wel gedowngrade. Is het nu dan nog wel mogelijk om CLEO te gebruiken?
Geplaatst: 29 januari 201213 jaren comment_1921526 Hmm, ik heb mijn GTA SA V2.0 wel gedowngrade. Is het nu dan nog wel mogelijk om CLEO te gebruiken? Je moet Gta_sa_compact.exe downloaden.
Geplaatst: 1 februari 201213 jaren comment_1922127 Sowieso, waarom niet gewoon CLEO 4 downloaden. CLEO3 staat er om bekend dat het zeer instabiel is, en CLEO4 kan je met een simpele autoinstaller installeren. En zoals BigLifeRPG als zij, je moet de gta_sa_compact.exe gebruiken.
Hallo Leden,
Ik heb een probleempje.
Ik wil graag cleo 3 voor san andreas.
Maar als ik hem er in zet werkt san andreas niet meer.
Ik heb hem al gedowngrade maar hij werkt alsnog niet.
Ik heb bijna alle cleo 3 install filmpjes gekeken en nog werkt cleo 3 niet.
Zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen.
Alvast bedankt.