Zo ik ben hier lang niet meer geweest op het forum maar omdat ik een 1 maand ban heb op een andere forum en ze op de ander niet al de slimste zijn vraag ik het hier maar omdat hier best wel slimme mensen zitten.
Tot mijn diepe spijt kocht ik zo'n bijna anderhalf jaar geleden een Acer.
Ik ben zelf Ict'er maar wist op dat moment niet zo veel van laptops en wist dus niet dat Acer de drama der drama's is als het om laptops gaat.
Ik heb meer dan 12 weken gewerkt in een kleine computerzaak en we 60% van onze reperaties bestonden uit Packard Bell en Acer.
Maar goed nu op naar het verhaal:
Zo'n 6 weken geleden begaf mijn harde schijf van de laptop het terwijl ik er altijd voorzichtig mee ben geweest en er goede hoop in had.
Ik heb een deel van mijn bestanden kunnen recoveren maar helaas op een gegeven moment begaf de harde schijf het volledig.
Omdat ik als skeere (arme) student in moeilijke tijden zit en de prijzen van de harde schijf nog steeds hoog waren ivm de overstromingen in Thailand heb ik maar Acer opgebeld en ik kon hem zelfs zonder bonnentje opsturen aangezien ik die kwijt was.
En daar begon het, ja, ja kut Acer.
Ik heb zo'n elke 2 a 3 dagen gebeld naar de helpdesk en steeds kreeg ik als antwoord hij is aangekomen bij de reperatiecenter en wacht op reperatie en de laatste week kreeg ik zelfs te horen dat ze wachten op onderdelen om hem te reparen.
En net op het moment dat mijn geduld op raakt kreeg ik te horen dat hij nooit is aangekomen en dat ze hem ja, ja hier komt het, kwijt zijn geraakt.
WTF!!!!!
Nu hebben ze het geëscaleerd maar ik wacht al weken op mijn laptop en het wachttermijn is nu toch duidelijk verstreken.
Nu ken ik dus niet mijn dingen op school regelen, gamen en surfen daarbij en dan heb ik het niet eens over de bestanden die ik jarenlang heb gespaard (foto,s van mij en mijn familie, series/films, settings, enzo.
Maar goed dat is dan weer mijn fout als Ict'er dat ik regel 1 vergeet en dat is maak altijd een back-up maar het zou fijn zijn als ik de kapotte harde schijf terug kreeg en hem mocht proberen te recoveren.
Maar goed wat is nu het beste om te doen want ik zag dit aankomen toen ik op het internet keek en vele verhalen over Acer en hun waardeloze support hoorde.
A. een advocaat in de hand nemen en mijn recht op eisen?
B. Acer hun dagenlange onderzoek laten afmaken en dan zijn we waarschijnlijk nog niet eens bij het begin toen ze mijn laptop wel hadden?
Bewerkt: door Thundercover Onzinnige poll verwijderd. ~~ Thundercover
Zo ik ben hier lang niet meer geweest op het forum maar omdat ik een 1 maand ban heb op een andere forum en ze op de ander niet al de slimste zijn vraag ik het hier maar omdat hier best wel slimme mensen zitten.
Tot mijn diepe spijt kocht ik zo'n bijna anderhalf jaar geleden een Acer.
Ik ben zelf Ict'er maar wist op dat moment niet zo veel van laptops en wist dus niet dat Acer de drama der drama's is als het om laptops gaat.
Ik heb meer dan 12 weken gewerkt in een kleine computerzaak en we 60% van onze reperaties bestonden uit Packard Bell en Acer.
Maar goed nu op naar het verhaal:
Zo'n 6 weken geleden begaf mijn harde schijf van de laptop het terwijl ik er altijd voorzichtig mee ben geweest en er goede hoop in had.
Ik heb een deel van mijn bestanden kunnen recoveren maar helaas op een gegeven moment begaf de harde schijf het volledig.
Omdat ik als skeere (arme) student in moeilijke tijden zit en de prijzen van de harde schijf nog steeds hoog waren ivm de overstromingen in Thailand heb ik maar Acer opgebeld en ik kon hem zelfs zonder bonnentje opsturen aangezien ik die kwijt was.
En daar begon het, ja, ja kut Acer.
Ik heb zo'n elke 2 a 3 dagen gebeld naar de helpdesk en steeds kreeg ik als antwoord hij is aangekomen bij de reperatiecenter en wacht op reperatie en de laatste week kreeg ik zelfs te horen dat ze wachten op onderdelen om hem te reparen.
En net op het moment dat mijn geduld op raakt kreeg ik te horen dat hij nooit is aangekomen en dat ze hem ja, ja hier komt het, kwijt zijn geraakt.
WTF!!!!!
Nu hebben ze het geëscaleerd maar ik wacht al weken op mijn laptop en het wachttermijn is nu toch duidelijk verstreken.
Nu ken ik dus niet mijn dingen op school regelen, gamen en surfen daarbij en dan heb ik het niet eens over de bestanden die ik jarenlang heb gespaard (foto,s van mij en mijn familie, series/films, settings, enzo.
Maar goed dat is dan weer mijn fout als Ict'er dat ik regel 1 vergeet en dat is maak altijd een back-up maar het zou fijn zijn als ik de kapotte harde schijf terug kreeg en hem mocht proberen te recoveren.
Maar goed wat is nu het beste om te doen want ik zag dit aankomen toen ik op het internet keek en vele verhalen over Acer en hun waardeloze support hoorde.
A. een advocaat in de hand nemen en mijn recht op eisen?
B. Acer hun dagenlange onderzoek laten afmaken en dan zijn we waarschijnlijk nog niet eens bij het begin toen ze mijn laptop wel hadden?
Bewerkt: door Thundercover
Onzinnige poll verwijderd. ~~ Thundercover