Jump to content
Geplaatst:
comment_1918926

Hey,

Welke characters hoop jij terug te zien in gta V?

Ik hoop dat dat gerucht dat die oude man in de trailer Tommy Vercetti is. En ik hoop dat we CJ terug zien in gta met Sweet en Big Bear of zo. Misschien ook Claude die weer eens terug komt (MET STEM! static.gif ) en Kent Paul, The Truth, Woozie, Maccer. Terugkerende personages van gta SA die nog leven en die misschien wel overleiden in gta V.

Wat hoop jij? icon_mrgreen.gif

• Reacties 73
  • Bezichtigingen 16.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1952760

Ik haat Niko Bellic echt uit de grond van m'n hart. Luister hier maar eens naar, gewoon misselijk makend.

http://www.youtube.com/watch?v=BqPsMD0E7dw

Ik hoop dat ik die oostblokker nooit meer hoef te zien of te horen.

Ik hoop dat we gewoon een amerikaanse zakenman/crimineel kunnen spelen en die gewoon netjes een pak draagt dat hem ook daadwerkelijk staat.

Geplaatst:
comment_1953123

Ik hoop eigenlijk wel Tommy terug te zien, lijkt me wel leuk om zijn verder leven te horen :puh:.

Normaal zou CJ ook niet terugkeren (of toch niet met dezelfde voice-actor), want hij zou dat eens getweet hebben heb ik in de volgende video gezien (en daar melden ze ook nog wel meer punten waarom ie mogelijk niet zou terug zijn):

Geplaatst:
comment_1953297

ze zijn allemaal dood uit de vorige versies

lezen jullie de teksten op de muren niet in gta4

goodbye we will miss you en al die crap

alle namen staan erbij

dus alleen mensen uit 4 kunnen terugkeren

packy is naar los santos gegaan dus die kans acht ik erg groot

ik hoop ook dat we nico tegenkomen maar niks is nog zeker

alleen dus dat tommy vercetti claud en cj niet meer terugkomen

Geplaatst:
comment_1953304

packy is naar los santos gegaan dus die kans acht ik erg groot

Nee, Packie is uit Liberty City vertrokken, maar er is nooit een bestemming gezegt.

De kans bestaat echter wel dat we Packie terugzien, maar tot heden weten we nog niet waar Packie heen is hoor, er zijn enkel speculaties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.