Geplaatst: 20 januari 201213 jaren comment_1918956 heey mense ik heb problemen meet gta san andreas, iv en iii bij allemaal het zelfde probleem naa een tijdje speellen gooit mijn (denk computer) alles door elkaar ale plaatjes zo wordt mijn radar een stenen muur en het gras wordt de map. weet iemand hoe ik dit moet oplossen
Geplaatst: 23 januari 201213 jaren comment_1919984 Artifact Maar je hebt wel gelijk in het feit dat het ook als strepen voor kan komen.
Geplaatst: 23 januari 201213 jaren comment_1920001 Mierengeneuk* Ontopic: Het lijkt me niet aan oververhitting te liggen. Sinds wanneer gaan er random plaatjes op random plekken staan ? Dit moet wel aan de drivers liggen, of ander programma wat aanstaat. Sommige games gaan textures door elkaar halen en andere grafische glitches vertonen als de GPU overheat. Edit: Ninja'd door Sprunk. Bewerkt: 23 januari 201213 jaren door Fezz
Geplaatst: 23 januari 201213 jaren Auteur comment_1920003 ik denk niet dat het aan me drivers ligt want ik speel het spel al een jaartje of 2 ofzo met deze drivers en pas sinds een paar dagen doet hij dit, dus daar ligt het denk ik niet aan
Geplaatst: 25 januari 201213 jaren comment_1920479 ik denk niet dat het aan me drivers ligt want ik speel het spel al een jaartje of 2 ofzo met deze drivers en pas sinds een paar dagen doet hij dit, dus daar ligt het denk ik niet aan Kan zijn dat er toch iets mis mee is, probeer gewoon even te updaten dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt
heey mense ik heb problemen meet gta san andreas, iv en iii bij allemaal het zelfde probleem naa een tijdje speellen
gooit mijn (denk computer) alles door elkaar ale plaatjes zo wordt mijn radar een stenen muur en het gras wordt de map.
weet iemand hoe ik dit moet oplossen