Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic

• Reacties 233
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2010449

Ik zal proberen ook mee te doen, mag wel niet vergeten in te zenden.

Hoe kan je nu eigenlijk dat screenshot maken, ik zie toch bitter weinig instructies. Of is een foto trekken van je smartphone genoeg?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2010452

Wat voor smartphone heb je?

In ieder zou je even kunnen googlen hoe je een screenshot moet maken op jouw telefoon. Als je gewoon "screenschot maken jouw telefoon" intikt weet ik vrij zeker dat je antwoord krijgt op je vraag.

Ik heb er geen instructies bij gezet, omdat het voor elke telefoon anders is. In veel gevallen is het de home button en de aan uit button tegelijk indrukken.

Geplaatst:
comment_2010455

Ok, ik zal het eens opzoeken voor de mijne :)

Heb gevonden hoe het moet, zal het zo meteen eens proberen en het spel ook eens. Hij's momenteel aan het opladen.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2010462

Kut!

Ik zag pas om 5 uur deze avond er terug een Smartphone contest was, ik heb nog snel het spel gedownload en gespeeld.

Maar ik vrees dat het te laat is om mijn scores in te sturen.. :{

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_2010463

Kut!

Ik zag pas om 5 uur deze avond er terug een Smartphone contest was, ik heb nog snel het spel gedownload en gespeeld.

Je hebt nog een week :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2010471

Kut!

Heb je bij deze toegevoegd aan de PB. Je krijgt 24 uur van te voren nog een herinnering. :)

En ik ben inderdaad een baas! :D

Geplaatst:
comment_2010538

Ik heb het spel daarstraks via iOS gespeeld en daarjuist heb ik het op men GSM met Android gedownload, maar bij de recensies zag ik een paar comments van mensen die zeiden dat hun GSM was gecrasht door dit spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.