Jump to content
  • Reacties 233
  • Bezichtigingen 15k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1919819

Ik doe zeker weten mee!

Voor Android gebruikers: Je kan screens maken als je Android 2.3 of hoger hebt door simpelweg de powerknop lang ingedrukt te houden. Als het goed is staat er dan een optie om een screen te maken.

Bewerkt: door Gta Ripper

Geplaatst:
comment_1919931

Moet je hem bij iOS jailbreaken om een screen te maken? Mijn IPod Touch is niet gejailbreaked en ik kan wel gewoon een screen maken.

Bij mijn telefoon (Samsung Galaxy S2) werkt het screen maken ook gewoon prima. Misschien werkt het bij jou telefoon anders?

Rijke jongen..:puh:

Ik wil meedoen! :) Long live my iPod! :D

Geplaatst:
comment_1920011

enigste wat mijn iPod kan is GTA chinatown wars, hij kan niet eens naar iOS 5 updaten.. XD

Ik denk dat er geen CTW gespeeld gaat worden, dit spel is niet eens beschikbaar voor Android namelijk. Ik gok op spelletjes a la Angry Birds.

Geplaatst:
comment_1920042

Ik denk dat er geen CTW gespeeld gaat worden, dit spel is niet eens beschikbaar voor Android namelijk. Ik gok op spelletjes a la Angry Birds.

De gratis versie dan. Niet dat ik de betaalde apps niet heb, ik heb ze alledrie namelijk..:engel:

• Je hebt de tijd met inzenden tot 12:00 uur van de aangegeven dag

Bedoel je niet 24:00 uur?

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1920079

Nee, ik bedoel 12:00 uur. Dan heb ik rustig de tijd om die dag de scores te bekijken, in een mooie post te zetten en vervolgens komt diezelfde dag nog die post online. Vanaf dat moment heb je weer tot de volgende zaterdag 12:00 uur om je score in te sturen. :)

Geplaatst:
comment_1920083

enigste wat mijn iPod kan is GTA chinatown wars, hij kan niet eens naar iOS 5 updaten.. XD

Het is wel beschikbaar op Android, alleen heb je er een vrij recent snelle telefoon voor nodig. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.