- Reacties 178
- Bezichtigingen 25.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Phoenyxar 9 posts
-
SpacyColours 7 posts
-
Maarten11 6 posts
-
thebig 6 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Beste leden,
Ik heb dit topic gestart vanwege het feit dat ik mij afvraag of Rockstar een goede stap heeft gemaakt wat betreft dieren in GTA V. Zover we uit de eerste trailer kunnen analyseren zien we een hond op het strand met een verloofd stel, hand in hand weliswaar. En tijdens het shot met de politiehelikopter en achtervolging van een negroïde man zien we ook een springende (zwarte) hond tevoorschijn komen achter een hek. Of Rockstar het alleen bij honden houdt weten we echter nog niet, waarschijnlijk niet..
Nu zou het uiteraard schitterend zijn als we van alles tegenkomen, van muizen tot wilde beren in de bossen. Dit heeft Rockstar al heel mooi uitgewerkt in Red Dead Redemption, met talloze beweegbare dieren. In Red Dead kunnen we de beesten echter iets aandoen waardoor het jagen ook mogelijk is, maar gezien de tijdsperiode van de game is dit heel normaal. Maar hoe gaat Rockstar dit voor elkaar krijgen in GTA V? De game speelt zich af in het hedendaags dus wellicht zou dat voor enige problemen kunnen zorgen. De dierenrechtenorganisatie PETA heeft al eerder uitgehaald naar diverse ontwikkelaars van games. Neem nou als voorbeeld Battlefield 3 waar je met een jachtmes in de game een rat moest doodsteken. Heeft Rockstar hier al over nagedacht of hebben ze simpelweg nog geen oplossing?
Discussieer mee en laat je mening horen!
Bewerkt: door VWO-er
tags toegevoegd