Geplaatst: 27 januari 201213 jaren comment_1920949 hee, Ik ben bezig met een npc, alleen nu krijg ik de volgende errors: C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\nppc.pwn( : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnRecordingPlaybackEnd") C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\nppc.pwn( : error 017: undefined symbol "StartRecordingPlayback" C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\nppc.pwn(11) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnNPCEnterVehicle") C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\nppc.pwn(11) : error 017: undefined symbol "StartRecordingPlayback" C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\nppc.pwn(12) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnNPCExitVehicle") C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\nppc.pwn(12) : error 017: undefined symbol "StopRecordingPlayback" terwijl ik toch wel; #include <a_samp> #include <a_npc> boven aan mijn code heb staan.. Ik heb het ook al geprobeerd met alleen #include <a_samp>, of alleen <a_npc>, geen verandering. Iemand die weet wat ik hier over het hoofd zie?
Geplaatst: 27 januari 201213 jaren comment_1921068 <a_npc> mag nooit in een filterscript. Alle npcmodes moeten in de gelijknamige map gedropt worden en mogen alleen <a_npc> includen, verder niets.
Geplaatst: 28 januari 201213 jaren Auteur comment_1921246 <a_npc> mag nooit in een filterscript. Alle npcmodes moeten in de gelijknamige map gedropt worden en mogen alleen <a_npc> includen, verder niets. Deze snap ik niet helemaal, aangezien op sa-mp forums toch echt een tutorial word gegeven waarbij aangegeven staat dat het ook in een filterscript kan.. En als ik nou die scripts in een map wil plaatsen, moet ik dan gewoon een map IN de filterscripts map aanmaken, met een willekeurige naam ofzo, en moeten daar ook de npc scripts in die je bij de download van de pack krijgt?(traindrivers enzo)? hier is mijn code als je deze nodig hebt voor uitleg; #define RECORDING "recording" #define RECORDING_TYPE 1 #include <a_samp> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC("npctje","recording"); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) return 0; else if(IsPlayerNPC(playerid)) { SetSpawnInfo(playerid,82,0,1415,2774,14.8,91.3,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } return 1; } Dit is een filterscript, en dit is ALLES wat er in staat.
Geplaatst: 28 januari 201213 jaren comment_1921249 #include <a_npc> #define RECORDING "recording" #define RECORDING_TYPE 1 public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif Dit moet je allemaal verplaatsen naar een nieuw, leeg bestand en opslaan als recording.pwn/amx - dat is de naam van het script die je opgegeven hebt in ConnectNPC - in de npcmodes map. De rest mag in het filterscript blijven staan. Sla er ook nog even de documentatie op na: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ConnectNPC
Geplaatst: 29 januari 201213 jaren Auteur comment_1921614 Dus ik moet de "recording.pwn/amx" in de filterscripts folder laten staan en de rest van de code, moet ik opslaan in de npcmodes folder? of allebij in npcmodes/filterscripts?
hee,
Ik ben bezig met een npc, alleen nu krijg ik de volgende errors:
terwijl ik toch wel;
#include <a_samp>
#include <a_npc>
boven aan mijn code heb staan..
Ik heb het ook al geprobeerd met alleen #include <a_samp>, of alleen <a_npc>, geen verandering.
Iemand die weet wat ik hier over het hoofd zie?