Jump to content
Geplaatst:
comment_174680
Fifa serie: Leuk, als je even niets te doen hebt. Altijd nog beter dan de PES-serie!

Ik wilde hier eigenlijk een discussie over openen :)

Waarom vind je FIFA beter?

Omdat hij veel meer gekocht wordt? Waardoor alleen de graphics beter zijn?

Of is het omdat hij veel populairder is bij de mensenmassa?

Beargumenteer de reden waarom je de game beter vind :)

Ik vind Pro Evolution Soccer beter. Ik speelde altijd FIFA, erg goede graphics, de gameplay viel altijd wel mee. Ik liet me op een gegeven moment overhalen door een maat, die zei dat ik Pro Evo echt een keer moest spelen. Zo gezegd, zo gedaan, ik was direct verslaafd. De Gameplay is zóóó veel realistischer.

Bij FIFA bijvoorbeeld, wanneer je iemand hard onderuit haalt. Dan hoor je hard BOE-geroep, maar als je dan de supporters ziet staan ze gewoon te juichen. Dat juichen doen ze trouwens de gehele wedstrijd. Bij Pro Evo zul je ze dat niet zien doen, als je scoort bv, dan juicht er één kant van het stadion, de tegenstander niet natuurlijk. Bij FIFA allebij :blink:

Het enige nadeel bij Pro Evo, zijn de licenties. Die hebben ze weinig. De Duitse, Engelse en Franse competities zitten er wél in, maar de clubs hebben geen echte shirts en andere namen. Dit is gewoon een kwestie van de naam veranderen en spelen, aangezien de spelers er wel gewoon in zitten. Bij het Nederlands Elftal moet je dmv een swap systeem even de neppe spelers die er eerst in zitten, swappen met de echte spelers. Heb ik ook gedaan en dat kost misschien 10 minuutjes inclusief zelf nog wat spelers erbij kiezen, ipv spelers die in het echt erbij zitten.

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_221938
Ik vind fifa beter omdat ik nog maar 1 keer die Pro Evo heb gespeeld.

Ik vind Fifa gewoon een mooi spel omdat ik echt van voetbal spellen houd.

Ik heb Fifa 2006 gespeeld en ik vond hem meteen mooi (En het was nog maar een demo)

Als je echt van voetbalspellen houdt moet je echt Pro Evo eens proberen, je hebt echt het gevoel dat je voetbal aan het spelen bent. De gameplay is echt vele malen beter als FIFA.

Hoe duur is eigelijk Pro Evo4?

Playstation 2 €29,99

Xbox €29,99

PC €19,99

Oke, ik zal hem wel eens een keer kopen !!

In iedergeval bedankt

Geplaatst:
comment_222633

qua gameplay is pro evo beter maar fifa is egter door de vele licenties!!

dus voor mij zou de ideaale game zijn: de game play van pro evo en de licenties van fifa :'D :'D

Geplaatst:
comment_224142

Waarom?, weest wat duidelijker, dat is fijner voor de mensen die twijfelen tussen pro evo en FIFA. jij zegt fifa is mooier, wat heb je eraan het gaat toch om de speelbaarheid en gameplay. maar hier een screen shot van fifa2005 en PES4, dat zijn de meest recente.

FIFA

fifa-soccer-2005-20040903032459515-000.jpg

PES

proevo4-ps2-4.jpg

Bewerkt: door BoterBal

Geplaatst:
comment_224619

De bewegingen bij Pro Evolution Soccer zijn zó vloeiend, magistraal gewoon. Het lijkt alsof je je echt bevind in de speler. Topspel, en ik denk niet te overtreffen :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_234688

klaar pes is veel beter eg dom dat EA met hun stijve spellen al die licenties krijgt PES is veel en veel meer echter, en fifa is ook onrealistisch b.v. ADO heeft een f*cking groot stadion, daarnaast kan je bij pes de positie van een speler haarfijn bepalen dus niet staandaart 4-3-3 of 4-4-2 en de graphics zijn ook veel mooier daarnaast zijn er nog vele

extrasszz zoals dribbel challange en je kan egt heel uitgebreid trainen. dus weg met die idioten die fifa kopen, dat is net zo iets als naar talpa kijken :bonk::bonk::duh:

Geplaatst:
comment_234690

bij pes zitten de stadions ook niet altijd vol en bij fifa wel, als je bij pes met iets van 6-0 voorstaad en je speelt ui dan is het stadion zowat leeg :'D :'D :bonk::bonk:

Geplaatst:
comment_235352

Daviha, wil je niet dubbelposten en gewoon op de edit-knop drukken?

Ik speel al zo'n 5 jaar FIFA en het bevalt me goed en ik was ook van plan om FIFA 2006 te nemen, maar nu ik de screenshots van .Maze. heb gezien, begin ik toch te twijfelen. :?

Geplaatst:
comment_235550
Ik vind de besturing beter bij fifa heel makkelijk ik weet het uit mijn hoofd

? Dat is toch juist saai, bij Fifa weet je precies waar je moet staan om te kunnen scoren.

Bij PES moet je steeds een goed moment zoeken.. in het echt kan je ook niet 10 keer achter elkaar scoren vanaf de 16.

Ik heb Fifa 2006 gespeeld, het is een kleine verbetering, de gameplay is was realisctischer maar het publiek is weer net zo saai als in de voorgaande versies.

Ook hebben weer heel veel spelers het standaard gezicht.

Nu wachten op PES 5, dan kan de nieuwe discussie weer beginnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.