Geplaatst: 30 januari 201213 jaren comment_1921649 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje ik zag op internet dat je Grand theft auto IV kan modden mits je ps3 beschikt over een CFW, mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en kan die gene als hij kan/wil hier een tut over maken? en misschien een goede website erbij vermelden voor leuke mods voor GTA IV voor de ps3 Alvast bedankt!!
Geplaatst: 30 januari 201213 jaren comment_1921690 Modden op Xbox 360 en PS3 kan niet. Het kan wel maar het mag hier niet besproken worden.
Geplaatst: 30 januari 201213 jaren comment_1921697 Modden op Xbox 360 en PS3 kan niet. Het kan wel maar het mag hier niet besproken worden. Het enigste wat wss kan is de .dat files aanpassen dan.
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje ik zag op internet dat je Grand theft auto IV kan modden mits je ps3 beschikt over een CFW,
mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en kan die gene als hij kan/wil hier een tut over maken?
en misschien een goede website erbij vermelden voor leuke mods voor GTA IV voor de ps3
Alvast bedankt!!