binnenkort ga ik me de Acer Liquid Metal S120 aanschaffen(klik). Deze heeft bar weinig intern geheugen. Ik heb nog een 4 GB kaartje liggen, maar als deze Android telefoon een app ondersteund om allerhande videoformaten af te spelen(wat het waarschijnlijk wel doet), dan is 4 GB nogal weinig. Daarom dacht ik eraan om me een 16GB/32 GB kaartje aan te schaffen. Helaas, ik heb hier geen flauw benul van welke ik nou zou moeten kopen. Er zijn bepaalde klassen, maar zijn die klassen puur snelheidsgericht of kwaliteitsgericht of alletwee? Nu heb ik een 4 GB SanDisk kaartje in m'n gsm zitten btw.
Hoi,
binnenkort ga ik me de Acer Liquid Metal S120 aanschaffen(klik). Deze heeft bar weinig intern geheugen. Ik heb nog een 4 GB kaartje liggen, maar als deze Android telefoon een app ondersteund om allerhande videoformaten af te spelen(wat het waarschijnlijk wel doet), dan is 4 GB nogal weinig. Daarom dacht ik eraan om me een 16GB/32 GB kaartje aan te schaffen. Helaas, ik heb hier geen flauw benul van welke ik nou zou moeten kopen. Er zijn bepaalde klassen, maar zijn die klassen puur snelheidsgericht of kwaliteitsgericht of alletwee?
Nu heb ik een 4 GB SanDisk kaartje in m'n gsm zitten btw.
Alvast bedankt!
Mvg,
MP