Geplaatst: 31 januari 201213 jaren comment_1921991 hoe ou het eruit zien als je valt springt van iets of iemand rijdt je aan...?
Geplaatst: 9 februari 201213 jaren comment_1924243 Zou vet zijn als de ragdolls zit keer ook uit elkaar kunnen vallen, bijvoorbeeld het hoofd eraf vliegt ofzo. Of met een chopper gewoon iemand in stukjes hakt. dat hoort meer bij oorlogs spellen.
Geplaatst: 5 maart 201213 jaren comment_1931018 Zou vet zijn als de ragdolls zit keer ook uit elkaar kunnen vallen, bijvoorbeeld het hoofd eraf vliegt ofzo. Of met een chopper gewoon iemand in stukjes hakt. dat hoort meer bij oorlogs spellen. Ja dat is waar, maar voor de free roam van GTA lijkt me dat ook leuk
Geplaatst: 8 maart 201213 jaren comment_1931648 Als je bijvoorbeeld op de snelweg staat en keihard word aangereden.. dat je eerst op de motorkap terecht komt en dan op de ruit zodat er een hele barst in zit.. Zou gaaf zijn als ze die richting in beetje in gaan en dat ze dat in de game verwerken.. Hetzelfde zie je ook in films gebeuren. Bewerkt: 8 maart 201213 jaren door MisterDM
Geplaatst: 9 maart 201213 jaren comment_1931770 Dat heeft meer te maken met het schademodel van de auto's. OT: Ik hoop dat de ragdoll word verbeterd, zal ook wel.
Geplaatst: 9 maart 201213 jaren comment_1931772 In GTA III was het wel zo dat je armen en benen eraf kon schieten... Maar dat dingen als dat terug komen denk ik van niet.
Geplaatst: 12 maart 201213 jaren comment_1932804 Ja, ledematen die wegvliegen lijkt mij ook iets te gruwelijk voor een GTA.
Geplaatst: 12 maart 201213 jaren comment_1932810 Euhm, in Vice City (en III?) kon je ze al afschieten en op een manier vlogen ze weg, oude engine-gewijs verdwenen ze gewoon in een vaag van bloed natuurlijk. Ik twijfel eigelijk zelf ook wel of het past in een GTA, het is realistisch, maar misschien is het wat té morbide voor een game als GTA en zou het niet goed voor de algemene sfeer zijn, hmm... ;3
Geplaatst: 12 maart 201213 jaren comment_1932813 Maar in de tijd van GTA III, Vice City en San Andreas kwam GTA ook helemaal niet dicht bij realisme. Nu zie je toch dat ze het realistischer willen maken.
hoe ou het eruit zien als je valt springt van iets of iemand rijdt je aan...?