Geplaatst: 1 februari 201213 jaren comment_1922186 Hi, Hier even een aanvraag voor een youtubekanaal achter grond Type: Youtube kanaal achtergrond Stijl:Games Grootte:Gewoone youtube lay-out Voorbeeld:die van DagelijksHD Tekst: Vegas Gaming Channel Rand: nope Kleuren: Kies zelf maar! Render (optioneel): Personages/Artwork van games Extra (optioneel): Doe je best!
Geplaatst: 1 februari 201213 jaren comment_1922220 Ik wil deze best voor je maken. Welke games wil je er in terug laten komen?
Geplaatst: 1 februari 201213 jaren Auteur comment_1922260 Oke, Graag zou ik erin hebben. Gta TBOGT Assins creed Dead Island Happy wheels ( ) En nog meer games, Kies er zelf nog maar een paar uit als je wilt
Geplaatst: 11 februari 201213 jaren comment_1924838 Ik heb hem net voor je gemaakt. Ik moest Happy Wheels er uit halen want ik kon er geen goede render van vinden o.i.d.. Ik heb er voor in de plaats Skyrim gezet. Het plaatje is te groot voor een image uploader dus heb ik hem op Zippyshare gezet. Als er nog wat veranderd moet worden moet je dat maar zeggen! Veel plezier er mee. Klik
Geplaatst: 13 februari 201213 jaren Auteur comment_1925334 Nee hij is geweldig! Bedankt he! Bewerkt: 13 februari 201213 jaren door xoex23
Hi,
Hier even een aanvraag voor een youtubekanaal achter grond
Type: Youtube kanaal achtergrond
Stijl:Games
Grootte:Gewoone youtube lay-out
Voorbeeld:die van DagelijksHD
Tekst: Vegas Gaming Channel
Rand: nope
Kleuren: Kies zelf maar!
Render (optioneel): Personages/Artwork van games
Extra (optioneel): Doe je best!