Geplaatst: 2 februari 201213 jaren comment_1922435 toen ik in het internet café mijn mail ging checken kreeg ik een link van een site van iemand en de site heette MONEY2MAKEMONEY maar ik heb geen flauw idee hoe die werkt, weet iemand het antwoord?????
Geplaatst: 2 februari 201213 jaren comment_1922441 toen ik in het internet café mijn mail ging checken kreeg ik een link van een site van iemand en de site heette MONEY2MAKEMONEY maar ik heb geen flauw idee hoe die werkt, weet iemand het antwoordt????? Ach ja spam. Ik kan me herineren dat er een mod was dat je alleen mails kon krijgen van brucie, moet ik maar eens opzoeken
Geplaatst: 2 februari 201213 jaren comment_1922446 Dat zijn mails die de krijgt maar eigenlijk niks mee kan doen. Rockstar heeft dit erin gedaan om de e-mail een beetje echt te laten lijken omdat je in real life ook spam krijgt.
Geplaatst: 2 februari 201213 jaren comment_1922449 Tijdens het spelen krijg je wel meer van dat soort mailtjes. Mijn ingame inbox heeft wel iets van 10 van dat soort mailtjes. Benieuwd of Rockstar voor GTA V ook een ingame virusscanner heeft ontworpen.
toen ik in het internet café mijn mail ging checken kreeg ik een link van een site van iemand en de site heette MONEY2MAKEMONEY maar ik heb geen flauw idee hoe die werkt, weet iemand het antwoord?????