Geplaatst: 2 februari 201213 jaren comment_1922457 Ik zoek een MOD waarmee je je eigen snelheid kan aanpassen. Het werkt in feite het zelfde als een cruisecontrol bij een echte auto. Dat je een bepaalde snelheid instelt, en dat je die snelheid de hele tijd rijd en dat je het zelf kan verstellen. Bestaat deze CLEO Mod? Laat het me weten! GospGTA
Geplaatst: 2 februari 201213 jaren comment_1922465 Hier is een topic voor: Klik Je hebt dus niet apart een topic hiervoor aan te maken. Dutchy heeft trouwens een cruise control mod voor San Andreas gemaakt, ik neem aan dat je zoiets zoekt? Cruise Control
Geplaatst: 2 februari 201213 jaren Auteur comment_1922480 Oh, ik zoek niet eerst alle topics door of het topic er al is wat ik wil aanmaken, excuses daar voor dan Verder wel bedankt voor het opzoeken, ik ga 'm nu testen Edit: Ja, het werkt top. Eerlijk gezegt wist ik niet eens dat er zo'n MOD was haha, heel erg bedankt voor je hulp! Bewerkt: 2 februari 201213 jaren door GospGTA
Ik zoek een MOD waarmee je je eigen snelheid kan aanpassen.
Het werkt in feite het zelfde als een cruisecontrol bij een echte auto.
Dat je een bepaalde snelheid instelt, en dat je die snelheid de hele tijd rijd en dat je het zelf kan verstellen.
Bestaat deze CLEO Mod?
Laat het me weten!
GospGTA