Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ruzie met gta_sa.exe :(

Ik wilde dus weer even een leuk spel uit de oude doos halen; Gta Sanandreas DYOM. Nou werkte het niet op mijn (gekochte) versie van SanAnderas (v2) dus ik heb een cleane v1 gedownloaddus ik heb hem gedowngrade naar v1, CLEO4 geinstallerd, dyom, mpack enz erin. Prima, maar zodra ik iets in DYOM ga typen zoals missie naam of objective discription crasht (zoals vroegah) gta_sa.exe weer eens keihard. Ook als ik een missie probeer te laden doet ie dat. Nou zie ik iedereen op internet schreeuwen dat men gta_sa_compact.exe maar even moet downloaden. Het vreemde is dat niemand er een link bij geeft, en na een halfuurtje googlen heb ik slechts een .rar bestandje gevonden met daarin gta_sa_compact.exe, zit er een wachtwoord op :( + ik heb nog een gartis trojan'tje kunnen scoren bij een andere gta_sa_compact.exe rar :puh: Ik hoopte dus dat iemand op het forum hier een betrouwbare link kon geven of iets anders waar DYOM beter van wordt? Alvast bedankt!

Edited by sakemarinusbooi

Featured Replies

Ookal heb je gta sa legaal, we mogen niet helpen met een illegale gedownloade versie. :(

• Author

Ookal heb je gta sa legaal, we mogen niet helpen met een illegale gedownloade versie. :(

Probeer het nu nog eens aub :$

Hoe bedoel je? :?

• Author

Hoe bedoel je? :?

Ik heb mijn verhaspeling verbeterd in de eerste post :eten:

• Author

Ik zei download, maar bedoelde natúúrlijk downgrade :Y

Ik zei download, maar bedoelde natúúrlijk downgrade :Y

Ik zoek wel ff een compact.exe voor je: Maar ik zeg het je, het faalt.

Als je een missie hebt met bvb veel objecten / actors valt je gta sa uit.

Edit:

Klik

Winrar Wachtwoord:

CVehicle

Edited by BiglifeRPG

• Author

Werkt opzich prima, bednkt! Maar hij faalt idd bij veel spul. Enig idee hoe ik dat op kan lossen?

Werkt opzich prima, bednkt! Maar hij faalt idd bij veel spul. Enig idee hoe ik dat op kan lossen?

Niet v2.0 is gewoon nooit echt om te toveren in een echte v1.0 waardoor je veel crashes krijgt. Je zult V1.0 moeten lenen van iemand en dan installeren, dan kan je met jou cd zijn v1.0 spelen. ;)

Ik heb de v1.0 bestanden van een vriend, en gebruik dan sa_compact.exe

Is natuurlijk ook een mogelijk heid

Ik heb de v1.0 bestanden van een vriend, en gebruik dan sa_compact.exe

Is natuurlijk ook een mogelijk heid

Maakt toch geen verschil, heb ik vroeger ook geprobeerd maar blijft hetzelfde.

Wachtwoord is:

CVehicle

De eerste 2 letters moeten in hoofdletters, anders werkt het niet. Dit moet het probleem op lossen als je dit bestand in je GTA San Andreas map zet, niet zo lang terug had ik hetzelfde probleem toen ik DYOM met CLEO wilde spelen. En dit heeft geholpen, succes!