Geplaatst: 5 februari 201213 jaren comment_1923331 Ik heb een script gedownload dat engels is kan ik dit gewoon in de Pawn-file veranderen? Vrienden zeggen gekkenwerk maar is het mogelijk door de file naar het nederlands te schrijven of moet ik dan meer vertalen dan alleen de Pawn.
Geplaatst: 5 februari 201213 jaren Auteur comment_1923346 Kan ja. Moet ik alleen de Pawn-file van de gamemode bewerken en nieuwe .amx van maken of ook nog andere bestanden?
Geplaatst: 5 februari 201213 jaren comment_1923379 Ligt eraan wat er allemaal bij de download zat. Als het alleen een gamemode is, hoef je alleen die aan te passen. Als er ook filterscripts bijzaten, moet je die ook aanpassen. In een heel klein geval moet je zelfs includes aanpassen, indien die zijn bijgeleverd.
Geplaatst: 5 februari 201213 jaren Auteur comment_1923385 Ligt eraan wat er allemaal bij de download zat. Als het alleen een gamemode is, hoef je alleen die aan te passen. Als er ook filterscripts bijzaten, moet je die ook aanpassen. In een heel klein geval moet je zelfs includes aanpassen, indien die zijn bijgeleverd. ik heb erbij gekregen gamemode, scriptfiles en in pawno staan includes
Ik heb een script gedownload dat engels is kan ik dit gewoon in de Pawn-file veranderen? Vrienden zeggen gekkenwerk maar is het mogelijk door de file naar het nederlands te schrijven of moet ik dan meer vertalen dan alleen de Pawn.