Geplaatst: 6 februari 201213 jaren comment_1923592 Tomb Raider Een reboot van de Tomb Raider gameseries. Screens: Klik Klik Klik Klik Trailer: [media] [/media]Gameplay: [media] [/media]Ontwikkelaar: Crystal Dynamics Uitgever: Square Enix Genre: Actie, Avontuur Platforms: Playstation 3, Xbox 360, PC Aantal spelers: Single-Player Release: Eind 2012 Dit is 1 van mijn must haves van dit jaar Bewerkt: 19 januari 20169 jaren door Visser23
Geplaatst: 16 januari 20169 jaren comment_2373817 Ik heb een 10% kortingscode van Sony gekregen, dus die ga ik maar eens gebruiken straks...
Geplaatst: 18 januari 20169 jaren comment_2374298 Hoe? Stond in een nieuwsbericht over de januari sale. Kreeg ik toegestuurd
Geplaatst: 19 januari 20169 jaren comment_2374825 Zo, ik heb hem uitgespeeld Geweldige game hoor, goed uitgewerkte grimmige verhaal met een toffe gameplay en setting. Dit is wel zo een beetje een van de beste reboots in gaming geschiedenis. Het heeft erg veel aspecten van Uncharted geleend en met succes een eigen Lara Croft twist aan gegeven. Ik heb een 10% kortingscode van Sony gekregen, dus die ga ik maar eens gebruiken straks... Als je een beetje fan bent van uitgewerkte verhalen in games, zou ik zeker de documenten verzamelen. Deze documenten voegen echt wat toe aan het verhaal en de karakters, aangezien erin staat hoe sommigen zijn geworden zoals ze zijn, hoe ze op het eiland zijn beland, hoezo ze zich op een bepaalde manier tegen Lara gedragen etc...Zeker de moeite waard, mits je verhaal en karakters belangrijk vind in een game. Zelf ben ik zo iemand die altijd elk hoekje waar ik langs kan gaan om te zien wat er is. Om het eenvoudiger te maken kan je door het spelen van optionele tombes schatkaarten bemachtigen die de locaties weergeven. Bewerkt: 19 januari 20169 jaren door FrankyFourFingers
Tomb Raider
Een reboot van de Tomb Raider gameseries.
Screens:
Klik
Klik
Klik
Klik
Trailer:
[media]
Gameplay:
[media]
Ontwikkelaar: Crystal Dynamics
Uitgever: Square Enix
Genre: Actie, Avontuur