PrioX Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Plaats hier je op- aanmerkingen en vragen! Hoofdtopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Ja, goed bezig PrioXCoMBo! En ik doe ook zeker mee Wel een hele uitdaging om in een week een goed verhaal in elkaar te zetten, helemaal omdat ik nog geen enkel idee heb voor het verhaal, maar ik ga m'n best doen. En uiteraard ga ik voor de winst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Ik ga voor het verslaan van NandroDavids! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Ik moet even kijken of ik de tijd kan vinden om een goed verhaal te schrijven. Heb het komende week wel druk. Maar ik ga zeker proberen er wat van te maken, leuke contest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Leuk idee! Moet alleen even zien als ik mee ga doen, mijn interpunctie en dat eromheen is helaas niet zo goed . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Bedankt voor alle leuke reacties! Leuk idee! Moet alleen even zien als ik mee ga doen, mijn interpunctie en dat eromheen is helaas niet zo goed . Als de inhoud van het verhaal goed is, zullen ze denk ik niet op de interpunctie gaan letten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Prachtige contest PrioX, echt wel leuk. Ik ga zo men (korte) versie van Los Vatagos eens uitschrijven, veel succes aan de tegenstanders/mededeelnemers Gaat moeilijk worden om het niet te lang te maken :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Ik doe mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Erg leuk dat je zo'n contest organiseert, ik doe dan ook zeker mee. Veel succes iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Verhalen schrijven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Even een vraag, mag je verhaal ook uit hoofdstukken bestaan of moet het één geheel zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Even een vraag, mag je verhaal ook uit hoofdstukken bestaan of moet het één geheel zijn? Je mag het helemaal op je eigen manier schrijven. Als jij het fijn vindt om je verhaal in hoofdstukken te verdelen, dan moet je dat vooral doen! Zolang je verhaal aan de eisen voldoet is het goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Ziet er een zeer toffe en originele contest uit! Ik zal zelf niet meedoen, aangezien ik helemaal niet creatief ben op het vlak van verhalen schrijven, maar ik zal zeker meestemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Ziet er een zeer toffe en originele contest uit! Ik zal zelf niet meedoen, aangezien ik helemaal niet creatief ben op het vlak van verhalen schrijven, maar ik zal zeker meestemmen. Ach, doe gezellig mee! Wie weet ben je wel de beste!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Even een vraag, mag je verhaal ook uit hoofdstukken bestaan of moet het één geheel zijn? Met een maximum van 450 woorden zijn dat wel heel korte hoofdstukken dan Inmiddels heb ik de grote lijnen van mijn verhaal overigens al op papier staan. Nu nog de details invullen en er een lopend verhaal van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.