Tommy17nl Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 OWN SPEURTOCHTVan welke kant komt de maan op? Zuiden Noorden Als ik bij de laatste missie (end of line) naar binnen ga om big smoke te vermoorden dan ga ik door de deur en dan komt er een zwart scherm en doet mijn pc niks meer..hij slaat gewoon vast..vrij frustrerend na 10 keer.. iemand een id?!!?!?!?!??!?! Owja heb de LEGALE versie!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Als ik bij de laatste missie (end of line) naar binnen ga om big smoke te vermoorden dan ga ik door de deur en dan komt er een zwart scherm en doet mijn pc niks meer..hij slaat gewoon vast Het is een bug of is dat niet normaal? Krijg je dan niet zo'n kijker voor in het donker waardoor je zo door vuur moet lopen? Want is het licht in die missie niet uitgevallen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy17nl Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ja, maar als ik dan op cntl-alt-del doe, dan staat er: programma reageert niet... dusja..denk een bug, maar wa kank er aan doen?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 als er geen andere oplossing is, dan zal ik het spel opnieuw installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.