Jump to content
Geplaatst:
comment_174888

Ik heb op verschillende fora al ideën gelezen over een GTA London MOD waarin je heel London plat moet leggen met behulp van terreur aanslagen. Dit is erg ziek!!

Wat vinden jullie.

(Ik ga geen links geven, ook niet via PM)

• Reacties 47
  • Bezichtigingen 10.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_222967

Een mod die gta mogelijk maakt om terreur te gaan doen is niet normaal.

ik weet dat je in gta mensen moet doden dat is ook niet normaal,

maar het heeft altijd wel een bedoeling om ze te doden.

Onschuldige mensen doden in het spel, daar kies je zelf voor.

Het spel zegt niet dat je onschuldige mensen moet gaan doden

met een terreur mod is dat wel zo dus die gast die dat wil maken is gek.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_228966
Ik heb op verschillende fora al ideën gelezen over een GTA London MOD waarin je heel London plat moet leggen met behulp van terreur aanslagen. Dit is erg ziek!!

Wat vinden jullie.

(Ik ga geen links geven, ook niet via PM)

inderdaad ZIEK! ze mogen niet met die aanslagen op londen spotten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :N

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_257195

Ik vind nog steeds dat jullie allemaal vreselijk overdreven reageren. Denk aan de Rampages, de oudere Kill Frenzies, de missie Messing with the Man, het feit dat je geld krijgt door een willekeurig iemand af te maken, de GTA2 bonussen die je kreeg wanneer je maar genoeg chaos veroorzaakte, etc. etc. etc... Allemaal missies en opdrachten die er puur om gingen om onschuldige mensen neer te maaien. Als Rockstar het verzint is het allemaal prima en prachtig, maar zodra iemand een mod in elkaar knutselt over Londen en terreur schreeuwt iedereen moord en brand, want Oh jee: Londen hebben we net nog op het nieuws gezien, en over terreur heeft iedereen braaf geleerd dat het heel erg politiek correct is om daar absoluut niet luchtig over te doen. Ik vind dat ongelofelijk hypocriet.

Als je het onderwerp 'terreur' dan zo ernstig wilt houden, wees dan consequent, en zet GTA buiten de deur.

Geplaatst:
comment_257209

Dat is misschien wel waar, maar gta is niet gebaseerd op een bepaald fiet dat gebeurt is en deze mod is wel gebaseerd op waar gebeurde feiten die onlangs nog gebeurt zijn. Ik vind dat je als je deze mod download of maakt, dat je dan geen respect hebt voor de slachtoffers en hun familie.

Geplaatst:
comment_257210

Zware onzin allemaal. Jullie lopen stuk voor stuk met geweren te sjouwen in Battlefield en tonen dus, als je deze lijn doorvoert, geen van allen respect voor de miljoenen!! doden die er in WO2 zijn gevallen. GTA-series? Iedere dag vallen er door berovingen, vechtpartijen en overvallen in Amerika 14 doden. De Grand Theft Auto series zijn dus wel degelijk gebaseerd op waarheid en die vinden we allemaal geweldig. Kortom: laat het van je persoonlijke 'smaak' afhangen of je een London-mod gebruikt of niet, maar keur het niet af. Het is net zo ziekelijk of niet-ziekelijk als de rest van het spellen assortiment....

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.