July 8, 200521 yr wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta Met je vriendin of gewoon met een hoer. Waar: in je vriendins huis En de hoeren moet je gewoon naar een verlaten plek rijden.
July 8, 200521 yr wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta je kunt hoertjes ophalen maar je kunt niet zelf n**ken!!!! of zoals gertjuh zij, bij een vriendin Edited July 8, 200521 yr by san_andreas
July 8, 200521 yr wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta je kunt hoertjes ophalen maar je kunt niet zelf n**ken!!!! Als je hoertjes ophaald (niet pimping missie) kan je ze n**ken.
July 8, 200521 yr op **** kan je iets downloaden en dan kan je met een vrouw ***** er staat een plaatje bij gewoon even de bladzijdes door zoeken onderaan als je het niet vind moet je het ff zeggen dan zoek ik hem op Edited July 8, 200521 yr by Se7en
July 8, 200521 yr wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta je kunt hoertjes ophalen maar je kunt niet zelf n**ken!!!! Als je hoertjes ophaald (niet pimping missie) kan je ze n**ken. ik heb ook wel eens gehoord dat je ze in de auto handmatig kunt n**ken. dus dat je net zoals in de sportschool, heel vaak op shift moet drukken om op en neer te gaan!!!! wel jmmr dat dat niet gaat Edited July 8, 200521 yr by san_andreas
July 8, 200521 yr De Hot Cofee Mod staat ook gewoon op GTAGames.nl. Dan kan je wel met een vrouw n**ken.
July 8, 200521 yr De Hot Cofee Mod staat ook gewoon op GTAGames.nl.Dan kan je wel met een vrouw n**ken. voor degene die de hot coffee mod hebben, als cj met de vriendin in los santos aan't ****** is zie je een poster van vice city boven ut bed. weet niet of dit al bekend was???? :blink:
July 8, 200521 yr Ik wist niet dat je kon n**ken in sanandreas. Ik date bijna nooit dus. Bij twee missies ging CJ n**ken volgens mij. Met catalina.En in een missie in LV. Maar dat je met h**ren kon n**ken wist ik niet.
July 8, 200521 yr Ik wist niet dat je kon n**ken in sanandreas.Ik date bijna nooit dus. Bij twee missies ging CJ n**ken volgens mij. Met catalina.En in een missie in LV. Maar dat je met h**ren kon n**ken wist ik niet. met hoeren neuken kon vanaf gta 3 al. alleen je ziet nix!!!!!
wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta