Geplaatst: 21 februari 201213 jaren comment_1927624 Opmerking, vragen & suggesties e.a. mogen hier neergezet worden. Veel plezier ermee! Oja, en ik raad je aan ook nog even de readme door te lezen edit: Na een opmerking van BoerTijger: Het is niet Hollwyood Hills, maar Hollywood Hills, dat is de naam van het lettertype. Bewerkt: 21 februari 201213 jaren door Cabyon
Geplaatst: 21 februari 201213 jaren comment_1927647 Dan raad ik jou even aan om Hollywood nog keer te lezen :o Verder nice, zal hem zeker keer uitproberen
Geplaatst: 21 februari 201213 jaren Auteur comment_1927649 Dan raad ik jou even aan om Hollywood nog keer te lezen :o Verder nice, zal hem zeker keer uitproberen Oepsie, beg my pardon, mijn fout. Het moet Hollywood Hills zijn, inderdaad! ;D Bedankt voor het melden!
Geplaatst: 21 februari 201213 jaren comment_1927656 Er zitten zeker een paar mooie fonts tussen, ik ga ze zeker proberen!
Opmerking, vragen & suggesties e.a. mogen hier neergezet worden. Veel plezier ermee!
Oja, en ik raad je aan ook nog even de readme door te lezen 
edit: Na een opmerking van BoerTijger: Het is niet Hollwyood Hills, maar Hollywood Hills, dat is de naam van het lettertype.
Bewerkt: door Cabyon