Jump to content
Geplaatst:
comment_1928257

Euro Truck Simulator 2

Ontwikkelaar: SCS Software

Uitgever: SCS Software

Genre: Simulator

Platforms: PC

Aantal spelers: 1 (MP is een Gerucht)

Release: 31 Augustus 2012

Demo: Onbekend

Hier vind je alle informatie over Euro Truck Simulator 2

Screenshots en Videos

51n.jpg

shot_2.jpg

shot_9.jpg

shot_1.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 967
  • Bezichtigingen 176.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1998620

Bij mij werkte die speedlimit verwijderaar nooit, dus mijn maximale snelheid was gewoon altijd 90 km/h :puh: ( 105 km/h als ik van een berg afreed )

Kun je blij mee zijn :puh:

Toen had ik nog 780k, nu nog amper 350k, boetes en schades vliegen dan om de oren :D

Om de minuut een boete van 550 euro tellen hard :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2005481

Leuk spel om de tijd mee te doden

Heb nu inmiddels 3 garages en het geld stroomt binnen ;)

Helaas weet ik niet hoe ik een screenshot met deze app op de iphone kan plaatsen

Die gaan nog komen

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2024902

Hmm, dat ziet er best wel interessant uit, die mod. Heb de video die erbij hoort bekeken en als ik het zo zie is het best professioneel opgebouwd, beter dan die mod met Noord-Afrika die ze destijds voor ETS 1 hadden. Zal het eens uitproberen :)

Geplaatst:
comment_2024904

Hmm, dat ziet er best wel interessant uit, die mod. Heb de video die erbij hoort bekeken en als ik het zo zie is het best professioneel opgebouwd, beter dan die mod met Noord-Afrika die ze destijds voor ETS 1 hadden. Zal het eens uitproberen :)

Ja inderdaad, hier heb je tenminste deels snelwegen (De snelweg Fés-Oujda zit er niet in) En de Algerijnse snelweg van west naar oost ook niet. En er ligt daar btw niet alleen maar zand, in de steden staan dan nog palmbomen. Maar als je op de weg rijd buiten de steden ligt er alleen zand? :?

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.