Jump to content

Flying School


stefanNL

Recommended Posts

Ik dacht dat ik versie 1 had, maar ik kon het wel spelen. Misschien kan het niet omgekeerd? Sorry als je het niet kan openen, dan zal iemand anders je moeten helpen.

Voorlopig heb ik het ene gehaald waar je vast zat, dan kan je de rest zelf nog proberen. Zal anders nog een tweede bestand plaatsen waar de hele school is uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan. Was de eerste keer dat ik gold haalde op de barrel roll denk ik ;p

Als je wil zien welke opdrachten van de flight school je gemist hebt, kan je altijd kijken op het tv-scherm en het proberen beter dan mij te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

:$ hallo ik heb moeilijk met behalen van flying school en weet niet hoe iemand voor mij de missie doet en ik die missie dan op mijn ps2 krijg?

Ik ken ook niets van forums af !!! Daarom zit ik vaak in verschillende "verkeerde" rubrieken en krijg ik steeds de melding van verkeerd "topic" :ch: men moet al een geleerde zijn om iets van forums te verstaan.

Stel iemand doet mijn missie, hoe zet ik die dan van pc naar mijn ps ? Via een gewone usb stick of enkel vie die Replay Action die ik moet kopen?

Trouwens is het allemaal nog de moeite spullen te kopen op PS2 aangezien de winkels niets meer verkopen van PS2 maar enkel de PS3 hier in Belgie :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Kan iemand voor mij de flying school halen? Zit hier namelijk echt vast. alvast bedankt!

Missie(s): Flying school / Learn to Fly

Versie: 1.0

Cheats: Ja

Bij deze de save game wel bijgevoegd, bij de vorige vergeten. Kan iemand voor mij de flying school missies halen? alvast bedankt!

missie(s): Flying School / Learn to Fly

versie: 1.0

Cheats: Ja

GTASAsf3.b

>>> Door Jacky-2007: Beetje samengevoegd enzo.. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

En ?

dan maak jij dus gelijk een nieuw topic aan >..<

logisch er bestaat een knip en plak optie (edit)

(edit)

wrm moet dit bericht er dan ook bij :$

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...