stefanNL Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik kan maar niet verder komen... Zit vast bij de vierde les, wie kan mij helpen? Missie(s): Flying School Cheaten: Nee Versie: Versie 2 Overig: n.v.t. GTASAsf1.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik dacht dat ik versie 1 had, maar ik kon het wel spelen. Misschien kan het niet omgekeerd? Sorry als je het niet kan openen, dan zal iemand anders je moeten helpen. Voorlopig heb ik het ene gehaald waar je vast zat, dan kan je de rest zelf nog proberen. Zal anders nog een tweede bestand plaatsen waar de hele school is uitgespeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanNL Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik kan m openen, heel erg bedankt! Nu ff de rest proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Aha, dan heb ik me vergist van versie of jij. Of is er iets anders gebeurd. De andere missies van de flight school zijn er ook waar velen op vloeken, dus als het je niet zou lukken: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Sorry voor dubbelpost, maar je kan blijkbaar geen bestanden koppelen aan reeds geposte berichten en er ging iets fout met het vorige bericht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanNL Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Nogmaals bedankt! Was al verder gegaan maar kreeg de les dat je moet schieten niet voor elkaar... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Graag gedaan. Was de eerste keer dat ik gold haalde op de barrel roll denk ik ;p Als je wil zien welke opdrachten van de flight school je gemist hebt, kan je altijd kijken op het tv-scherm en het proberen beter dan mij te doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2012 :$ hallo ik heb moeilijk met behalen van flying school en weet niet hoe iemand voor mij de missie doet en ik die missie dan op mijn ps2 krijg? Ik ken ook niets van forums af !!! Daarom zit ik vaak in verschillende "verkeerde" rubrieken en krijg ik steeds de melding van verkeerd "topic" men moet al een geleerde zijn om iets van forums te verstaan. Stel iemand doet mijn missie, hoe zet ik die dan van pc naar mijn ps ? Via een gewone usb stick of enkel vie die Replay Action die ik moet kopen? Trouwens is het allemaal nog de moeite spullen te kopen op PS2 aangezien de winkels niets meer verkopen van PS2 maar enkel de PS3 hier in Belgie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SteffanVolendam Geplaatst: 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2012 Kan iemand voor mij de flying school halen? Zit hier namelijk echt vast. alvast bedankt! Missie(s): Flying school / Learn to Fly Versie: 1.0 Cheats: Ja Bij deze de save game wel bijgevoegd, bij de vorige vergeten. Kan iemand voor mij de flying school missies halen? alvast bedankt! missie(s): Flying School / Learn to Fly versie: 1.0 Cheats: Ja GTASAsf3.b >>> Door Jacky-2007: Beetje samengevoegd enzo.. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2012 (bewerkt) En ? dan maak jij dus gelijk een nieuw topic aan >..< logisch er bestaat een knip en plak optie (edit) (edit) wrm moet dit bericht er dan ook bij :$ Bewerkt: 11 april 2012 door Agent_Smith Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2012 Learning to Fly - Mission Passed! Respect+ Savegame: GTASAsf3.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts