February 24, 201214 yr Hi, er is een mix(.mp3) die op m'n iPod staat die ik per ongeluk op m'n pc heb verwijderd. Is er nu echt geen manier om die mix terug op m'n pc te krijgen? Alvast bedankt. Mvg, MP
February 24, 201214 yr Is dit mischien wat? Klik Sorry voor de korte post maar ik heb geen zin om het helemaal te gaan overtypen Edit: Ik bedenk ineens dat er CTRL+V bestaat Edited February 24, 201214 yr by xoex23
February 24, 201214 yr Is dit mischien wat? Klik Sorry voor de korte post maar ik heb geen zin om het helemaal te gaan overtypen Edit: Ik bedenk ineens dat er CTRL+V bestaat Hij heeft het over een iPod, als je die nu insteekt gaat die de bibliotheek op zijn PC synchroniseren, dan is hij ze al sowieso kwijt.
February 24, 201214 yr Hij heeft het over een iPod, als je die nu insteekt gaat die de bibliotheek op zijn PC synchroniseren, dan is hij ze al sowieso kwijt. Die kun je afbreken, zoals mijn zus altijd doet......
February 24, 201214 yr Hi, er is een mix(.mp3) die op m'n iPod staat die ik per ongeluk op m'n pc heb verwijderd. Is er nu echt geen manier om die mix terug op m'n pc te krijgen? Alvast bedankt. Mvg, MP Ja dat kan, je moet hem met een programma zoals iExplorer opzoeken en dan naar je bureaublad kopieëren. Klik voor iExplorer Edited February 24, 201214 yr by BiglifeRPG
February 24, 201214 yr Author Ik denk dat ik het bestand gevonden heb, maar ik kan het met geen mogelijkheid naar ergens anders toe kopiëren(iExplorer). Edit: Met andere bestanden lukt het wel, het is een mp3 bestand van 136 MB, misschien ligt het hieraan? Edit2: Het is gelukt, bedankt! Edited February 24, 201214 yr by MegaPilot
Hi,
er is een mix(.mp3) die op m'n iPod staat die ik per ongeluk op m'n pc heb verwijderd. Is er nu echt geen manier om die mix terug op m'n pc te krijgen?
Alvast bedankt.
Mvg,
MP