Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1928826 Hallo! Ik speel al een hele tijd San Andreas, maar heb nog nooit met mods gewerkt. Ik heb een paar mods gedownload en geïnstalleerd. Nu heb ik een (domme) vraag: Hoe vind ik ze terug in de wereld?? :$ Want zoeken lijkt me sterk... alvast bedankt! Bewerkt: 25 februari 201213 jaren door multigta
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren Auteur comment_1928839 bussen, auto's enzo. Als ik ze heb geïnstalleerd, hoe vind ik ze dan terug in de wereld?
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1928842 Nou bijvoorbeeld als je een bus hebt geinstalleert, moet je die bus gaan zoeken. Of je gebruikt een car spawner
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren Auteur comment_1928848 Nou bijvoorbeeld als je een bus hebt geinstalleert, moet je die bus gaan zoeken. Of je gebruikt een car spawner ik ga de car spawner eens gebruiken. Bedankt!
Hallo!
Ik speel al een hele tijd San Andreas, maar heb nog nooit met mods gewerkt. Ik heb een paar mods gedownload en geïnstalleerd. Nu heb ik een (domme) vraag:
Hoe vind ik ze terug in de wereld?? :$
Want zoeken lijkt me sterk...
alvast bedankt!
Bewerkt: door multigta