Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1928879 Before Klik voor een vergroting After Klik voor een vergroting Heb een aantal aanpassingslagen toegepast om een mooie oranje gloed over de stad te krijgen. Tevens heb ik deze wolkenfoto erin geplaatst. Wat vinden jullie?
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1928884 Mooi gemaakt, lijkt op Zon's ondergang. 1 ding heb je volgensmij wel verpest, die wolken. Daardoor ziet het er niet bepaald realistisch uit, omdat die wolken en die oranje gloed niet samenpassen. 7/10
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1928888 Opzich een net werkje, je wou een soort Miami sfeer erin creëren denk ik? Ja opzich is 't leuk, alleen past die donkere wolk niet. De zon schijnt niet heel erg veel. Ook klopt de 'tijd' niet, met deze gloed van die je er overheen hebt gedaan verwacht je op z'n mist een reflectie van het zonlicht tegen de gebouwen aan (Lens fare is een evt. optie). Maar voor de rest nice! Bewerkt: 25 februari 201213 jaren door Cabyon
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1928932 Waarom heb je het plaatje gedraaid? Rechtop vind ik persoonlijk mooier..
Geplaatst: 25 februari 201213 jaren comment_1929098 ik vind het er eerder uitzien alsof er een hele grote brand is achter de fotomaker, ik vin hem dus niet zo goed gelukt.
Before
Klik voor een vergroting
After
Klik voor een vergroting
Heb een aantal aanpassingslagen toegepast om een mooie oranje gloed over de stad te krijgen. Tevens heb ik deze wolkenfoto erin geplaatst.
Wat vinden jullie?