Jump to content
Geplaatst:
comment_1929799

game-of-thrones-poster.jpg

Game of Thrones is een Amerikaanse fantasy-televisieserie die vanaf 17 april 2011 uitgezonden wordt op de televisiezender HBO. De serie is gebaseerd op de boeken uit de serie Een Lied van IJs en Vuur van de Amerikaanse schrijver George R.R. Martin. De serie draait om zeven adellijke families die strijden om de macht over het mythische land van Westeros.

Iemand die deze prachtige serie volgt? Ik heb de afleveringen van seizoen 1 nu allemaal gezien en kan niet wachten op seizoen 2 dat op 1 april begint. HBO heeft bevestigd dat het nog een aantal jaar zal voortduren, dus we krijgen nog een hoop seizoenen. :)

De trailer van seizoen 2:

http://www.youtube.com/watch?v=rOzXsqoJhtE

Leuk weetje is dat Carice van Houten vanaf seizoen 2 een grote rol heeft.

Bewerkt: door Jimmiefitz

• Reacties 157
  • Bezichtigingen 73.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2401404

Zo, het seizoen zit er weer op, (opnieuw) een matig seizoen als je het mij vraagt, maar toch loopt het af met een dubbele klapper. Ep9 en 10 Applaus.gif

Echt gevuld met epische momenten deze twee afleveringen. 9 had de onvergetelijke battle sequence, maar 10 sloot het seizoen op een keurige manier af. 'The mad queen' en de prophecy over haar kinderen, 'The North remembers' meteen na de R+L=J reveal, het einde van Walder Frey, Dany die eindelijk naar het westen vaart en nog zat meer om over na te denken smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Geplaatst:
comment_2401487

Lyanna Mormont is fantastisch in haar rol. Hoe goed kan dat kind wel niet overkomen als een baas, al sinds ze door Jon werd benaderd voor de alliantie. Ik ben fan. :puh:

Ramin Djawadi is ook weer episch met zijn muziek, zijn nummers geven de perfecte sfeer die bij de scenes hoort. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2429577
7 uur geleden, .Sharingan zei:

Ziekelijk begin van de episode! :Y

Inderdaad zeg, zo zit je er direct weer helemaal in wat mij betreft. Dit seizoen wordt echt weer iedere week uitkijken naar het moment dat de nieuwe aflevering beschikbaar is volgens mij :D

Geplaatst:
comment_2429871

Ha, dacht ik even naar een tussenaflevering te kijken gisteren waarin er enkel wat opbouw richting de rest van het seizoen zou zitten. Bleek dat uiteindelijk toch flink mee te vallen :D  Genoeg actie op het eind van de aflevering.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.