Jump to content
Geplaatst:
comment_1930145

Assassins Creed: III

OntwikkelaarUbisoft Montreal Studios

UitgeverUbisoft

GenreActie/Avontuur

PlatformsPS3, XBOX 360 en PC (dit is niet zeker maar wel logisch)

Aantal spelers Nog niet bekend

Release30 Oktober 2012.

Er is nog niet zoveel bekend over de game maar er zijn wat afbeeldingen gelekt en het lijkt of het in de Amerikaanse Revolutie gaat afspelen:

426818_10150606245486633_59685491632_9320758_281316279_n.jpg

Deze afbeelding is van de Game informers site gezet en er meteen weer afgehaald.

03mJk.jpg

64997_10150594294993068_6119163067_9102681_1998473807_n.jpg

Trailer

• Reacties 182
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1988937

Ik heb de game zelf niet in bezit, maar heb hem gespeeld op de PS3 bij mijn vriend die hem wel in bezit heeft.

Mijn indruk van de game is zeer zeer goed, alleen al door de grote wereld die beschikbaar is, want ik heb geen Opdrachten/Missies/Qeusts gedaan.

Wat ik zelf een erg leuke feature vindt is dat je op een boom kan gaan zitten/staan en dan iemand die onder de boom loopt naar boven kan takelen met een touw, zeer vermakelijk.

Geplaatst:
comment_1989348

Mooi spel, maar Mafia II heeft AC3 helaas verslagen bij mij. Heb AC3 nog niet uitgespeeld. Ben ergens op 70% ;) Je kunt genoeg dingen doen, maar ze vervelen wel snel. Is trouwens m'n eerste AC die ik speel. Dat daken klimmen gaat al wel vervelen...

Geplaatst:
comment_1991064

Ik vind deze AC ook weer een erg leuke. Al had ik het wel leuk gevonden als dat bomenklim element wat beter was uitgewerkt ( dat je ook uit de bomen kon vallen, omdat er bijvoorbeeld een tak brak ), of dat je van daken kon afglijden als er sneeuw op lag. Tevens vind ik het hunting element wel leuk, al vind ik die minigames erbij minder.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1997115

Ik vind wel dat er veel glitches zitten in de ps3 versie:

- Cutscenes waarin personages praten, maar hun mond niet bewegen.

- Kledij die een andere kleur heeft in cutscenes.

- Lag in sommige cutscenes.

- Wachters die je door deuren heen zien.

En er waren er nog, maar die kan ik me niet meteen herrineren.

Soms heb ik ook het probleem dat ik een doodemansprong wil uitvoeren en dt die gewoon van een gebouw springt rn sterft. :{

Geplaatst:
comment_1997145

Heb de storyline uitgespeeld, verder nog wat dingen verzamelen. Moet nog een paar kistjes etc. :*D Spel zit wel vol met bugs en glitches, dat is dan weer wel jammer. Wat kun je met die pivot-dingen? Pak er wel eens èèn op, maar geen idee wat ik er mee kan...

Geplaatst:
comment_1997147

http://www.chicagoclips.com/2012/11/assassin-creed-3-how-to-find-pivots.html

Je kan er Animus Hacks mee activeren. Je kan bijvoorbeeld oneindige ammunitie hebben, godmode, van seizoen veranderen en nog wat meer! :D

Je zet een pivot neer en er komt een groen gebied tevoorschijn. Daar is een van de andere pivots. Je moet zo lang doorgaan totdat je ze allemaal hebt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.