- Reacties 109
- Bezichtigingen 11.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
BiglifeRPG 33 posts
-
Wesley 16 posts
-
Tha-Ran 8 posts
-
Cheers. 8 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
De meeste mensen kennen deze hoog begaafde man nog wel, degene die Nederland op z'n kop heeft gezet. Een persoon die extreem goed was in debatteren. Pim Fortuyn stond bekend om zijn eerlijkheid in zijn homoseksualiteit, zijn geschiedenis, familie enzovoort. Ik werd altijd heel erg geïnspireerd door deze man en ik vond het ook heel erg verschrikkelijk toen hij werd vermoord.
Wat mij zo inspireert is dat hij zo extreem bekend werd met zijn plannen, terwijl hij eigenlijk zo'n speciaal leven heeft. Pim was namelijk een eenzame man die om aandacht vroeg en altijd in discussies ging. Hij was ook gewoon 100% zichzelf(ook gewoon in een debat), daar zouden heel veel politici een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik heb hieronder wat filmpjes van deze man:
En zo heb je nog talloze andere filmpjes van deze man.
Ik weet toevallig dat er ooit in 2006/2007 ooit een topic over hem geopend is op het forum, ik ga daar niet in verder. Ik begin gewoon met een schone lei in een nieuwe topic.
Waar ik nou zo benieuwd na ben is wat de mensen nou van hem vonden? Sommige luitjes zijn daar nog te jong voor en hebben hem amper meegemaakt. Maar ik weet ook zeker dat er veel mensen zijn die hem maar al te goed hebben gekend gezien de politieke strijd in die tijd.
Ben benieuwd naar de reacties.
Bewerkt: door Wesley_GTA