Jump to content
Geplaatst:
comment_1931707

Het is alweer zo lang geleden. Op 25 juli 2007 werd DaBeast Moderator op GTAForum van het Modding forum. Met veel liefde voor 3D moddeling hielp hij andere leden graag wanneer zij vragen hadden. Naast een jarenlang trouwe dienst, is er ook een tijd van komen en gaan. We nemen vanaf vandaag afscheid van onze DaBeast.

Namens de crew, ontzettend bedankt voor al je inzet op GTAForum en heel veel succes toegewenst met alles wat er gaat komen! post-1925-1331240807,02.gif

DaBeast wilde graag nog het volgende tegen jullie zeggen:

Beste Modders/forumfanatiekelingen' date='

Jullie kennen me vast wel door een van mijn bijnamen; Beesj, DaBier, sjap en soms ook wel ouwe.Er is een tijd van komen, en eentje van gaan. Vandaag is het mijn beurt om te gaan. Door samenval van persoonlijke redenen heb ik de laatste tijd niet meer veel tijd gevonden om het forum op een goede manier te modereren. Ik heb het moddingforum in alle tijden met een groot hart gemodereerd, ik vond het een leuke groep om mee rond te hangen (virtueel dan :puh: ). Ik heb veel geleerd van mede-leden (en oud moderators), en hoop dat jullie ook een beetje van mij hebben opgestoken in de loop der jaren :bier: . Ik wil graag herinnert worden als de lolbroek van GTAForum, niet als een strenge moderator (want dat was ik denk ik niet? :puh: ) Ik kom nog wel eens langs, dus tot de tussentijd;

:cya:

[/quote']

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1932371

Een groot verlies voor de Belgen op dit forum..:(

:7

Ik ga niet helemaal weg hoor, zal nog wel af en toe binnenspringen :clown: . Graag dank ik nog even de crew die me de kans gaf om op dit forum moderator te worden. _O_

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_1932438

Je zult altijd een gerespecteerd member blijven! Jij bent een van de personen waarvan ik het meest geleerd heb qua modding, onder andere via tutorials. De hoogtijden van de modding scene op dit forum zijn een beetje voorbij, maar dat wil niet zeggen dat we moeten vergeten wie ertoe bijgedragen hebben om de Nederlandse modding scene op de kaart te zetten.

Topwerk, respect. Het ga je goed!

Geplaatst:
comment_1933207

Jammer, jammer, jammer.. Maar begrijpelijk. Al zijn we niet van dezelfde generatie op het forum en zijn we elkaar niet vaak tegen gekomen in de modding scene, heb je altijd zeer gerespecteerd als forumlid en als collega in de crew, en ook zeker naar je opgekeken, ook weer zowel als forumlid maar ook als crewlid.

Ik zal je nog genoeg tegenkomen in de archieven van het forum, en hoop dat je ook af en toe je hoofd nog eens om de deur wil steken, ook al is 'ie groen. ^_^

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.