Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

*PROBLEEM*

Dag allemaal,

Omdat mijn vorig topic afgestorven is en er geen reacties komen ( Klikderklik ) start ik dit nieuw topic.

Tijdens het gamen valt mijn PC om een onbepaalde tijd uit, dit heb ik bij vrijwel alle games om maar een paar voorbeelden te noemen : TDU 2, GTA IV, COD Black Ops en zelf Minecraft waarna mijn saves dan ook verdwijnen. Ik controleer tijdens het gamen om de zoveel tijd mijn temperaturen met Speedfan ,mijn CPU blijft meestal onder de 55° maar mijn GPU warmt soms op tot 100° en hij valt dan ook uit, precies op 100°.

Nu weet ik niet of dat extreem hoog is...ik vermoed van wel. Nu wil ik weten waar het probleem echt ligt en of ik het kan oplossen door een nieuwe koeler, voeding of iets anders te kopen.

Iemand enig idee? Voor meer info, vraag maar.

Featured Replies

Hmm. De videokaart wordt te warm, zou ik dan een nieuwe voeding moeten kopen? :duh:

1) Blaas het stof uit je PC(en voornamelijk de videokaart, dus even losschroeven en schoonblazen.) met een compressor / perslucht. Eventueel koeler eraf halen en stof er tussen uit peuteren en nieuwe koelpasta erop.

2) Andere koeler zoeken.

• Author

Ik heb het stof eruit geblazen met perslucht. Maar ik heb nog nooit de videokaart losgeschroefd of bedoel je gewoon het kapje ? Het is trouwens een ATI Radeon HD5670.

Wat voor voeding heb je, als ik vragen mag? Hoeveel watt?

• Author

Weet het niet helemaal zeker maar ik dacht 400 watt, is er een manier om dit te weten te komen zonder mijn PC open te doen?

Misschien kun je het zien met o.a PCWizard?

Of FlikskikkerTool.

Edited by myron.b

Weet het niet helemaal zeker maar ik dacht 400 watt, is er een manier om dit te weten te komen zonder mijn PC open te doen?

Nee, maar al schroef je je PC open staat het er meestal meteen in zicht.

• Author

Het is een 400 watt voeding.

De videokaart driver zit er op? Kan echt veel uit maken.