Geplaatst: 16 maart 201213 jaren comment_1933418 hallo,,, ik heb net op internet gta iv carspawener gedownload maar nu als ik hem wil gebruiken krijg ik geen auto's die ik wil spawnen op de weg weten jullie wat het is??? big greetz from hell Devildemon
Geplaatst: 16 maart 201213 jaren comment_1933421 >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het modding forum.<<< Kan je wat meer informatie geven over je probleem? Zoals welke carspawner je gebruikt (+ link), gebruik je een asi loader of xliveless (of geen van beide?), krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon helemaal niets, ...?
Geplaatst: 16 maart 201213 jaren Auteur comment_1933427 http://www.thegtaplace.com/downloads/f3575-gta-iv-car-spawner dit is de link naar de spawner die ik gedownload heb, ik starte de spawner op en ik heb een hot key aan gezet maar die deed het ook niet dus ik probeerde het onder een andere manier dat is het spel naar beneden doen en dan met de muis hem laten spawnen maar dat deed die ook niet ik ben nog een beetje een noob met dit het is allemaal ondervinden voor mij
hallo,,,
ik heb net op internet gta iv carspawener gedownload maar nu als ik hem wil gebruiken krijg ik geen auto's die ik wil spawnen op de weg
weten jullie wat het is???
big greetz from hell Devildemon