Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1934362

Hee,

ik heb een klein probleem hier..

Ik ben bezig met het maken van een Neon System..

Het probleem is alleen, ik wil dat de Neon tubes geDestroy'ed worden, wanneer de speler zijn voertuig verlaat..

nu heb ik het volgende onder OnPlayerExitVehicle:

if(PData[playerid][NeonAttached]==1){

DestroyObject(police1);

DestroyObject(police2);

DestroyObject(redneon1);

DestroyObject(redneon2);

DestroyObject(greenneon1);

DestroyObject(greenneon2);

DestroyObject(blueneon1);

DestroyObject(blueneon2);

DestroyObject(yellowneon1);

DestroyObject(yellowneon2);

DestroyObject(pinkneon1);

DestroyObject(pinkneon2);

DestroyObject(whiteneon1);

DestroyObject(whiteneon2);}

Alleen, wanneer ik de code compile, geeft hij voor alle neons + police1&2 de error Undefined Symbol..

Iemand enig idee waarom dit is?

alvast bedankt!

HET IS 0.3C trouwens!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1934386

Omdat het undefined is? Zonder verdere informatie kunnen wij daar verder ook niets mee. Laat eens zien waar je ze aanmaakt in de eerste plaats.

Ik raad overigens sterk aan om je server te updaten naar de laatste versie (0.3d R2). De 0.3c masterlist is volgens mij al een hele tijd offline en binnenkort kunnen we zelfs 0.3e verwachten. De meerderheid van de spelers heeft ook de 0.3d client geïnstalleerd; wisselen tussen de twee is te moeilijk. Ik zie dus niet in waarom je met een oudere versie zou blijven zitten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1934458

0.3d zit in de planning ;)

Om OnTopic te komen, ik hoop dat je hiermee een stuk verder kunt komen:

Je begint met het typen van een command, waarna je een dialog krijgt, een lijst, met de mogenlijk heden om verschillende kleuren neons te installeren.. hier is waar ik ze aanmaak:

if(dialogid == 55) {// tunesc

if(response) {

PData[playerid][NeonAttached]= 1;

switch(listitem) {

case 0:

{

new whiteneon1 = CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0);

new whiteneon2 = CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(whiteneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(whiteneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

}

case 1:

{

new pinkneon1 = CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0);

new pinkneon2 = CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(pinkneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(pinkneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

}

case 2:

{

new blueneon1 = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0);

new blueneon2 = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(blueneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(blueneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

}

case 3:

{

new yellowneon1 = CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0);

new yellowneon2 = CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(yellowneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(yellowneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

}

case 4:

{

new greenneon1 = CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0);

new greenneon2 = CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(greenneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(greenneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

}

case 5:

{

new redneon1 = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0);

new redneon2 = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(redneon1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(redneon2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);

}

case 6:

{

new police1 = CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0);

new police2 = CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0);

AttachObjectToVehicle(police1, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.6, 0.0, 0.75, 0.0, 0.0, 0.0);

AttachObjectToVehicle(police2, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.6, 0.0, 0.75, 0.0, 0.0, 0.0);

}

}

}

}

return 1;

}

Geplaatst:
comment_1934469

Deze variables kunnen enkel binnenin de case aangeroepen worden en zijn ook niet spelergebonden. Je zal ze ergens anders moeten definen en daarmee ook spelersgebonden maken. ( new devarnaam[MAX_PLAYERS]; )

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1934743

Deze variables kunnen enkel binnenin de case aangeroepen worden en zijn ook niet spelergebonden. Je zal ze ergens anders moeten definen en daarmee ook spelersgebonden maken. ( new devarnaam[MAX_PLAYERS]; )

Zou je dit mischien wat uitgebreider uit kunnen leggen, alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb lijdt niet tot wat ik wil... Hij blijft met fouten aankloppen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.