March 25, 201214 yr Hoi, Sinds 1 week kan ik niet meer connecten met een online gamesessie. Er staat steeds Disconnected by gamesessie. Iemand enig idee? Mvg, Max
March 26, 201214 yr welke console gebruik je, en staan de juiste poorten wel open. meestal krijg je deze melding als je nat-type niet open is. Edited March 26, 201214 yr by GTAnerd 007
March 26, 201214 yr Author Ik speel het op de PC. Ik heb nooit een poort open gezet voor GTA EFLC en toen kon ik het wel spelen. Hoe zet ik deze poort open? Mvg, Max Niemand? Edited March 28, 201214 yr by MaxVito
March 31, 201214 yr GTANerd, je hoeft geen poorten open te hebben als je online op iemand ander zijn server wil spelen, dit hoeft alleen als je zelf een server wilt, en volgens mij hoeft het dan zelfs niet en kiest het spel een open poort uit. Druk eens op "Home" en ga naar rechts naar Instellingen. Ga dan naar Netwerk en kijk of je Nat type Open, Moderate of Strict is. Moderate zou oké moeten zijn. Kijk ook eens of je UpNp aan hebt staan. Zo niet, probeer het eens aan te zetten in je router (gebruik google)
April 24, 201214 yr Author UpNp staat aan. Maar bij netwerkinstelling in-game staat er niet beschikbaar Nat-Type: Strict. Wat moet ik doen Edited April 24, 201214 yr by MaxVito
Hoi,
Sinds 1 week kan ik niet meer connecten met een online gamesessie.
Er staat steeds Disconnected by gamesessie.
Iemand enig idee?
Mvg, Max