Geplaatst: 30 maart 201213 jaren comment_1935472 hallo allemaal, ik had een vraag : wat is LCPDFR , en waar voor is het eigenlijk? en wat kun je ermee doen? ,,heb zelf geen idee alvast bedankt
Geplaatst: 30 maart 201213 jaren comment_1935474 LCPDFR (LCPD First Response) is een mod waarbij je zelf in de schoenen van een agent kan staan. Je doet gewoon de taken wat een politieagent zou doen, bijv. auto's aan de kant zetten, criminelen arresteren en dergelijke.
Geplaatst: 30 maart 201213 jaren Auteur comment_1935486 LCPDFR (LCPD First Response) is een mod waarbij je zelf in de schoenen van een agent kan staan. Je doet gewoon de taken wat een politieagent zou doen, bijv. auto's aan de kant zetten, criminelen arresteren en dergelijke. en je hebt waarschijnlijk die ook voor brandweer en ambulance ?
Geplaatst: 30 maart 201213 jaren comment_1935507 LCPDFR (LCPD First Response) is een mod waarbij je zelf in de schoenen van een agent kan staan. Je doet gewoon de taken wat een politieagent zou doen, bijv. auto's aan de kant zetten, criminelen arresteren en dergelijke. en je hebt waarschijnlijk die ook voor brandweer en ambulance ? Die is er naar mijn weten niet. Ik heb het ooit wel eens een keer gezien, maar het zit er nu niet niet meer in. Je hebt ook de Police Pursuit mod, een soortgelijke mod van LCPDFR.
hallo allemaal,
ik had een vraag :
wat is LCPDFR , en waar voor is het eigenlijk? en wat kun je ermee doen?
,,heb zelf geen idee
alvast bedankt