Geplaatst: 30 maart 201213 jaren comment_1935538 Weet iemand een goede site waar ik het nieuws + recensies van games kan volgen? Heb al 'n beetje gegoogled, maar kon niet veel vinden. Site mag natuurlijk in 't engels zijn. Ik zoek ook zo'n zelfde site maar dan voor films. Tom >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Games Info & Chat.<<<
Geplaatst: 30 maart 201213 jaren comment_1935546 Weet iemand een goede site waar ik het nieuws + recensies van games kan volgen? Heb al 'n beetje gegoogled, maar kon niet veel vinden. Site mag natuurlijk in 't engels zijn. Ik zoek ook zo'n zelfde site maar dan voor films. Tom Er zijn zo veel. Ikzelf ben redacteur bij Gameliner. Verder heb je nog Insidegamer, gamersnet, N4G.com, Kotaku, en natuurlijk gewoon games.headliner.nl. Voor films kan je het beste bij filmtotaal.nl terecht.
Geplaatst: 31 maart 201213 jaren Auteur comment_1935556 Tnx! Vond jou site er het best uit zien! M'n Complimenten.
Weet iemand een goede site waar ik het nieuws + recensies van games kan volgen?
Heb al 'n beetje gegoogled, maar kon niet veel vinden. Site mag natuurlijk in 't engels zijn.
Ik zoek ook zo'n zelfde site maar dan voor films.
Tom
>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Games Info & Chat.<<<