Geplaatst: 1 april 201213 jaren comment_1935967 Hallo mensjes, Ik ben de laatste tijd eens aan het rondkijken voor mods die ik wil gaan gebruiken gewoon iets kleins, Maar dan lees ik zo en af en toe bij een mod dit : je moet je Gta 4 mod klaarmaken? Is het waar of niet? Zo ja wat moet ik dan doen?
Geplaatst: 2 april 201213 jaren comment_1935973 Je moet meestal een asiloader downloaden en installeren.
Geplaatst: 2 april 201213 jaren Auteur comment_1936013 Je moet meestal een asiloader downloaden en installeren. Bedankt voor de uitleg.. PS : voor het installeren van de NATIVE TRAINER heb ik daarbij ook asiloader toevallig voor nodig? *Zie een hele waslijst aan verhaaltjes en dingen bij die trainer* Bewerkt: 2 april 201213 jaren door J-Fun_P
Geplaatst: 2 april 201213 jaren comment_1936017 Je moet meestal een asiloader downloaden en installeren. Bedankt voor de uitleg.. PS : voor het installeren van de NATIVE TRAINER heb ik daarbij ook asiloader toevallig voor nodig? *Zie een hele waslijst aan verhaaltjes en dingen bij die trainer* ja, zonder asiloader doet hij het niet
Geplaatst: 3 april 201213 jaren Auteur comment_1936136 Zie hier een uitgebreide uitleg . Zo hey dat ziet er toppie uit Bedankt ervoor... kan ik die trainer gebruiken in comb. met filmpjes maken?
Geplaatst: 3 april 201213 jaren comment_1936164 Zie hier een uitgebreide uitleg . Zo hey dat ziet er toppie uit Bedankt ervoor... kan ik die trainer gebruiken in comb. met filmpjes maken? ja, GTA IV heeft een ingebouwde opname/bewerk functie. handig hé
Geplaatst: 3 april 201213 jaren Auteur comment_1936215 Zie hier een uitgebreide uitleg . Zo hey dat ziet er toppie uit Bedankt ervoor... kan ik die trainer gebruiken in comb. met filmpjes maken? ja, GTA IV heeft een ingebouwde opname/bewerk functie. handig hé Haha lol dat wist ik al..ik heb 33 gta 4 filmpjes online staan, maar ik bedoelde meer van komen er geen dingen in beeld van de trainer?
Geplaatst: 3 april 201213 jaren Auteur comment_1936234 Heel netjes, En ja.. ik was net bezig een simpele antwoord te zoeken op het forum maar ken het niet vinden, Ik zal het maar kort houden : Screenshots in Gta 4 - Hoe en waar opgeslagen?
Geplaatst: 3 april 201213 jaren comment_1936244 Ligt eraan via wat je speelt , speel je via steam dan worden ze in een van de Maps van steam opgeslagen, speel je via CD dan kan je maar 1 screenshot tegelijk nemen .
Geplaatst: 5 april 201213 jaren Auteur comment_1936521 Ligt eraan via wat je speelt , speel je via steam dan worden ze in een van de Maps van steam opgeslagen, speel je via CD dan kan je maar 1 screenshot tegelijk nemen . Ik speel via een Dvd (klinkt wat moderner dan Cd ) En 1 screenshot tegelijk is niet erg want ik moet er toch maar 1 hebben.. hoe doe ik dat en waar kan ik het dan vinden?
Geplaatst: 5 april 201213 jaren comment_1936525 Als het goed is zit er een: printscreen op je toetsenbord, druk deze knop in op het moment wanneer jij wilt , vervolgens kan je bijvoorbeeld in Word: 'plakken' of 'Ctrl+V' doen en de afbeelding zal verschijnen.
Geplaatst: 5 april 201213 jaren Auteur comment_1936560 Als het goed is zit er een: printscreen op je toetsenbord, druk deze knop in op het moment wanneer jij wilt , vervolgens kan je bijvoorbeeld in Word: 'plakken' of 'Ctrl+V' doen en de afbeelding zal verschijnen. Dat werkt niet ik heb dat al geprobeerd maar krijg zwart plaatje in paint, (heb Windows 7) ik had zelfs 2 screencapture programmas gedownload maar 1 ervan was te oud, en die andere waneer ik op de hotkey drukte ging ik terug naar windows en dan liet het programma de screenshot zien en was het totaal wit Ik ga nog 1 ding proberen en dat is maar een filmpje maken met wat ik wil.. en dan speel ik het af op me pc fullscreen.. en dan weet ik een manier om met die knipprogramma van Windows 7 (wat heel handig is)om fullscreen een plaatje te knippen het kost wat werk maar ik heb het nodig voor mijn gta sing idee..
Geplaatst: 12 april 201213 jaren Auteur comment_1937784 Het is me dan toch gelukt met me plaatje, (zie beneden) 1. In-game een clipje opnemen bij de bushalte met f2 2. Met Gta 4 editor de camera in de juiste stand brengen en renderen tot een filmpje van 10 sec. 3. Afspelen in windows mediaplayer dan op pauze zetten bij de juiste beeld en dan een screenshot knippen met het knipprogramma van Windows 7 4. De screenshot openen met paint en een 1000X300 plaatje er uit knippen 5. Het plaatje plakken in Flash 8 en tot 500X150 maken en dan nog bewerken en opslaan Ben trouwens bezig met de laatste filmpje en dan ga ik me game modklaar maken met een asiloader voor de Native trainer,
Hallo mensjes,
Ik ben de laatste tijd eens aan het rondkijken voor mods die ik wil gaan gebruiken gewoon iets kleins,
Maar dan lees ik zo en af en toe bij een mod dit : je moet je Gta 4 mod klaarmaken?
Is het waar of niet? Zo ja wat moet ik dan doen?