Jump to content
Geplaatst:
comment_1936290

LOWRIDERS

Ik zou wel eens willen weten wat jullie van lowriders vinden, vraag het aan



elkaar en zet in dit topic wat je er van vindt :tu:

Lowrider13.jpg



EazyELowrider2.jpg







Bewerkt: door MisterDM

  • Reacties 47
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Lowriders 25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vindt jij van Lowriders?

    • Mooi.
      11
    • Niet zo mooi.
      5
    • Lelijk.
      4
    • Prachtig!
      2
    • Ik heb er geen interesse voor.
      6
    • Ik heb geen idee.
      0
    • Ik niet eens wat het is.
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1936492

Slopen is natuurlijk niet letterlijk bedoeld. En inderdaad je kan hem weer terug veranderen, maar alsnog vind ik het niet mooi. Dat 'springen' met die wagens is wel vet maar meestal is de kleur en het setje velgen afschuwlijk. Bijv goude velgen... :7

En ja Golf, dit is een topic die om je mening vraagt. Dus ik ga lekker zeuren. Heerlijk hé? :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1936493

Slopen is natuurlijk niet letterlijk bedoeld. En inderdaad je kan hem weer terug veranderen, maar alsnog vind ik het niet mooi. Dat 'springen' met die wagens is wel vet maar meestal is de kleur en het setje velgen afschuwlijk. Bijv goude velgen... :7

En ja Golf, dit is een topic die om je mening vraagt. Dus ik ga lekker zeuren. Heerlijk hé? :7

Klopt je hebt gelijk, lowriders en de klassiekers zoals de 64 IMPALA vind ik wel mooi, als lowrider en klassieker ( mijn mening ), in zo'n 64 IMPALA ligt ook zo'n mooie motor, die echt VROEM VROEM zegt. Lijkt net zo'n motor, echt zo'n heel zwaar geluid is dat. Ik vind dat je eigenlijk zoiets niet verwacht van zo'n auto :puh:

  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1945142

Zeur niet zoveel, je verneukt niks want alles is zo weer terug te bouwen, daarnaast worden die auto's gerestaureerd en dat is meer wat de meeste ex-eigenaren hebben gedaan want 9/10de van alle Impala's zijn al weggerot en/of vergeten op een autokerkhof.

Hierdoor worden ze zeldzaam, 1000 auto's die 'verneukt' zijn boeien niet zoveel tegenover de andere die al weggerot zijn vanwege laksheid of geen respect, dat is pas zonde want die zullen nooit meer rijden.

Wrong. Lowriders worden wel vernaait want je knikt heel het frame door dat springen. De schade die zo`n auto onderhuids oploopt door dat springen is vergelijkbaar met een auto over een schans rijden: Met der tijd verbuig je gewoon van alles, vooral ter hoogte van je firewall knikt de auto gewoon. Natuurlijk zal je dat bij de meeste lowriders niet zien, omdat ze, als dat gebeurd, meestal wel weer opgelapt worden(vaak wordt het gewoon hardhandig terug gebogen), maar niet echt zoals het hoort. Dat geld voor auto's waarbij geen ander frame eronder komt...

Bij de wagens waar wel een heel nieuw, speciaal aangepast, frame wordt gebruikt, worden de originele onderdelen vaak gewoon naar de sloop gebracht. Oftewel ook dat zal nooit meer terug te plaatsen zijn. En ook bij die wagens met een nieuw frame gaat de carrosserie gewoon krom door de klappen.

Daarbij worden oude ophangings onderdelen vaak weggegooid bij het ombouwen. De kofferbak(waar de hydraulica vaak in wordt gebouwd) word helemaal overhoop gehaald, tapijt wordt daar weggehaald, wielkassen worden omgebouwd zodat de schokdempers niet dwars door de bevestigingspunten heengaan met der tijd...

Zeg nou zelf, hoeveel je ook het frame verstevigt, een auto loopt gewoon schade op als je dit gaat doen(je ziet het plaatwerk zelfs heen en weer gaan bij het neerkomen)..

Op die manier buig je gewoon je frame om, vooral ter hoogte van de firewall. Daarbij zal de achterkant helemaal omhoog knikken doordat hij daar steeds de grond raakt.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1945150

Zeur niet zoveel, je verneukt niks want alles is zo weer terug te bouwen, daarnaast worden die auto's gerestaureerd en dat is meer wat de meeste ex-eigenaren hebben gedaan want 9/10de van alle Impala's zijn al weggerot en/of vergeten op een autokerkhof.

Hierdoor worden ze zeldzaam, 1000 auto's die 'verneukt' zijn boeien niet zoveel tegenover de andere die al weggerot zijn vanwege laksheid of geen respect, dat is pas zonde want die zullen nooit meer rijden.

Wrong. Lowriders worden wel vernaait want je knikt heel het frame door dat springen. De schade die zo`n auto onderhuids oploopt door dat springen is vergelijkbaar met een auto over een schans rijden: Met der tijd verbuig je gewoon van alles, vooral ter hoogte van je firewall knikt de auto gewoon. Natuurlijk zal je dat bij de meeste lowriders niet zien, omdat ze, als dat gebeurd, meestal wel weer opgelapt worden(vaak wordt het gewoon hardhandig terug gebogen), maar niet echt zoals het hoort. Dat geld voor auto's waarbij geen ander frame eronder komt...

Bij de wagens waar wel een heel nieuw, speciaal aangepast, frame wordt gebruikt, worden de originele onderdelen vaak gewoon naar de sloop gebracht. Oftewel ook dat zal nooit meer terug te plaatsen zijn. En ook bij die wagens met een nieuw frame gaat de carrosserie gewoon krom door de klappen.

Daarbij worden oude ophangings onderdelen vaak weggegooid bij het ombouwen. De kofferbak(waar de hydraulica vaak in wordt gebouwd) word helemaal overhoop gehaald, tapijt wordt daar weggehaald, wielkassen worden omgebouwd zodat de schokdempers niet dwars door de bevestigingspunten heengaan met der tijd...

Zeg nou zelf, hoeveel je ook het frame verstevigt, een auto loopt gewoon schade op als je dit gaat doen(je ziet het plaatwerk zelfs heen en weer gaan bij het neerkomen)..

Op die manier buig je gewoon je frame om, vooral ter hoogte van de firewall. Daarbij zal de achterkant helemaal omhoog knikken doordat hij daar steeds de grond raakt.

Klopt, toen ik een filmpje zat te bekijken op Youtube dat een lowrider aan het hoppen was, kwam hij gewoon tegen de vloer aan en ging alles trillen.

En zo af en toe vloog er een onderdeel vanaf..

Geplaatst:
comment_1945714

Wrong. Lowriders worden wel vernaait want je knikt heel het frame door dat springen. De schade die zo`n auto onderhuids oploopt door dat springen is vergelijkbaar met een auto over een schans rijden: Met der tijd verbuig je gewoon van alles, vooral ter hoogte van je firewall knikt de auto gewoon. Natuurlijk zal je dat bij de meeste lowriders niet zien, omdat ze, als dat gebeurd, meestal wel weer opgelapt worden(vaak wordt het gewoon hardhandig terug gebogen), maar niet echt zoals het hoort. Dat geld voor auto's waarbij geen ander frame eronder komt...

Bij de wagens waar wel een heel nieuw, speciaal aangepast, frame wordt gebruikt, worden de originele onderdelen vaak gewoon naar de sloop gebracht. Oftewel ook dat zal nooit meer terug te plaatsen zijn. En ook bij die wagens met een nieuw frame gaat de carrosserie gewoon krom door de klappen.

Daarbij worden oude ophangings onderdelen vaak weggegooid bij het ombouwen. De kofferbak(waar de hydraulica vaak in wordt gebouwd) word helemaal overhoop gehaald, tapijt wordt daar weggehaald, wielkassen worden omgebouwd zodat de schokdempers niet dwars door de bevestigingspunten heengaan met der tijd...

Zeg nou zelf, hoeveel je ook het frame verstevigt, een auto loopt gewoon schade op als je dit gaat doen(je ziet het plaatwerk zelfs heen en weer gaan bij het neerkomen)..

Op die manier buig je gewoon je frame om, vooral ter hoogte van de firewall. Daarbij zal de achterkant helemaal omhoog knikken doordat hij daar steeds de grond raakt.

Ik zal je een newsflash geven, Lowriders zijn netzoals Hellaflush, Stance, Oem+, en respectvolle sjonnies(100% tuning zooi) etc. een soort van auto cultuur, die behandelen hun auto's met respect en liefde.

Dan heb je nog de hoppers, waar jij het over hebt, en vergelijkbaar heb je ook tjoeners, sjonnies en ander soort mensen die hun auto's verkrachten door er slecht mee om te gaan.

Lowriders, die komen amper van de grond af, amper schade, hetzelfde als jij met 20 over een drempel gaat.

Daarnaast zijn hoppers vaak al ten dode opgeschreven, er zitten geen motoren in, anders hoppen ze niet he, met een 300kg wegende motor voorin.

Vaak zit er geen interieur in, en dus ook geen tapijt in de kofferbak, vaak zijn het skeletten met enkel een chassis en draagarmen en hydrauliek.

Luister maar eens War - Lowrider, die laten zien waar de echte lowrider cultuur om draait.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1945770

Ja dat hoppen daar gaat heel je auto van kapot :-(

In Amerika zijn ook echt Lowriders te vinden..

Hier in Nederland zie ik er nooit één, er zijn wel ergens Lowrider Car Clubs te vinden maar dan ook echt in het noorden van Nederland. Zoals deze: Lowrider Car Club Majestics Amsterdam. En als jullie de rapper Eazy E kennen, is er ook een Lowrider Car Club in Compton ;)

@Hierboven Mooie bak maar jammer dat je vader hem verkocht heeft :-(

Geplaatst:
comment_1945801

omdat andere clubleden ruzie gingen maken. we zouden de kosten delen voor de club. gingen ze al ruzie maken over een vuilnisbak van €1,50 :bonk:

toen zijn we weggegaan. hetzelfde probleem als met de vorige lowrider club.(unity lowrider car club)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.